سرنوشت لوکاکو در جام جهانی: تا پس فردا صبر کنید


سرویس خبر شماره: 1852578
17 نوامبر 1401 در 09:57 ب.ظ
208 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینترمیلان در این فصل به دلیل مصدومیت از ناحیه ران به ندرت توانسته با پیراهن نراتزوری به میدان برود و حضور او در جام جهانی قطر با پیراهن بلژیک در شک. او بازیکن چلسی است و به صورت قرضی در اینتر بازی می کند.

بلژیک در گروه F جام جهانی با کانادا، مراکش و کرواسی همگروه است و آخرین بازی خود در مرحله گروهی اول دسامبر برگزار خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک گفته است که تصمیم نهایی خود را در مورد دعوت روملو لوکاکو به جام جهانی تا روز پنجشنبه اعلام خواهد کرد.

سرنوشت لوکاکو در جام جهانی: تا پس فردا صبر کنید

تصمیم نهایی من پنجشنبه اعلام خواهد شد. قبل از اعلام لیست 26 نفره بلژیک، می گویم سرنوشت لوکاکو در جام جهانی چه خواهد شد. حتی با وجود اینکه روملو می تواند در یکی از سه بازی مرحله گروهی ما حضور داشته باشد، او دعوت می شود زیرا او بازیکنی است که ما در تیم خود به آن نیاز داریم. بنابراین اگر روملو تا 1 دسامبر برگردد، در جام جهانی خواهد بود. در غیر این صورت نمی توانیم او را با خود به قطر ببریم.»

روبرتو مارتینز سرمربی بلژیک گفت تصمیم نهایی خود را برای دعوت از لوکاکو به تیم ملی تا پنجشنبه اعلام خواهد کرد. او می گوید حتی اگر لوکاکو بتواند اول دسامبر برای بلژیک بازی کند، به تیم ملی دعوت خواهد شد.

“روملو اکنون نمی تواند بازی کند. همه چیز به تیم پزشکی بستگی دارد.