سیدحسین عدد 3 را دوست ندارد! (عکس)

نام 4 دروازه بان در لیست نهایی ارتش قطر؛ وی در عین حال سیدحسین حسینی، علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده و پیام نظام را در لیست قرار داد به جز عابدزاده، سایر دروازه بانان نیز در تمرینات روزهای گذشته حضور داشتند. اما شرایط خوب آنها باعث نشد هیچ کدام از آنها برای تیم اتریشی صف آرایی کنند تا کیروش بتواند عملکرد دروازه بانی را بهتر زیر نظر بگیرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سید حسین حسینی با اینکه در گذشته با کارلوس کی روش کار کرده است، اما در مقطع فعلی شرایط بسیار متفاوتی دارد. حسینی که در 30 سالگی به روی سن آمد و سال گذشته عنوان دستکش طلای لیگ را به دست آورد، برای صعود به جام جهانی دست به هر کاری خواهد زد.

دروازه بان شماره یک استقلال با وجود اینکه این روزها در تمرینات شماره 31 را به تن می کند، اما چند سالی است که به شماره یک عادت کرده و قطعا شماره 3 لباسش را دوست ندارد. او در این شرایط با حرارت و انگیزه ای مثال زدنی سعی می کند جایگاه خود را در تیم ملی حفظ کند و امیدوار است نظر کارلوس کی روش را برای اعزام به جام جهانی جلب کند.


سرویس خبر شماره: 1844147
26 سپتامبر 1401 @ 9:58 ب.ظ
1.7 هزار |

0نقطه نظر

دروازه بان تیم ملی فوتبال با شماره 31 در ترکیبی با انگیزه ظاهر می شود.

سیدحسین عدد 3 را دوست ندارد!  (عکس)

بدون شک حسینی در این شرایط نیز مانند سایر دروازه بانان در تلاش برای حفظ جایگاه خود است. او امروز در تمرین تیم ملی بسیار با انگیزه ظاهر شد و مشخص است که مصمم به حضور در جام جهانی است.



مجله اخبار فوتبال داخلی