شجاع به عنوان منتقد کی روش; سروش نمی خواهد حتی یک بازی را به عنوان مدافع/وارث پیراهن علی پروین اسکوچیچ از دست بدهد!

بر این اساس شماره 7 پرسپولیس تصمیم گرفت با انگیزه بیشتری تمرین کند و با درخشش در ترکیب باشگاهی خود مانند شجاع خلیل زاده، نظر این بازیکن پرتغالی را به خود جلب کند. او تمرینات تیمش را زودتر از حد انتظار کادرفنی از سر گرفت تا برای بازی مقابل تیم سابقش تراکتور آماده شود. سروش رفیعی پس از بی توجهی کارلوس کی روش و اخراج از اردوی اتریش، سکوت کرد و تمرینات خود را جدی گرفت.

علی پروین، وارث شماره 7 که به تازگی مصدوم شده و حتی در دیدار دوستانه تیمش مقابل گل گهر سیرجان نیز غایب است، نمی خواهد حتی یک بازی را در پرسپولیس از دست بدهد. یحیی در غیاب سروش تیمش را با دو مدافع کناری محمد عمری و سیامک نعمتی به زمین فرستاد تا سیستم خط را دوباره در دستور کار قرار دهد.

سروش که اخیرا رابطه بسیار خوبی با دراگان اسکوچیچ پیدا کرده و با مصاحبه های حمایتی اش با سرمربی کروات و اسبق تیم ملی نزد او محبوبیت زیادی پیدا کرده بود، مطمئن بود با این مربی به جام جهانی خواهد رفت. معادلات هافبک شیرازی اما با بازگشت کارلوس کی روش کمی به هم ریخت.

این هافبک تکنیکی و شیرازی حالا با انگیزه های متفاوت در تمرین یحیی گل محمدی شرکت کرده و سعی دارد به دوست گرمابه و گلستان خودش شجاع خلیل زاده بپیوندد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

شجاع خلیل زاده مدافع محبوب دراگان اسکوچیچ که سال ها مورد بی اعتنایی کیروش قرار داشت نه تنها دعوت شد بلکه در ترکیب اصلی تیم ملی هم بازی کرد تا کورسی امید برای سروش رفیعی دیده شود. البته شجاع خلیل زاده هم علیه کیروش مصاحبه کرده بود اما سروش فقط از اسکوچیچ حمایت کرد!

آخرین لیست تیم ملی قبل از آمدن کارلوس کی روش نیز نام سروش رفیعی بود و این هافبک تکنیکی در آخرین اردو به همراه تیم ملی راهی دوحه شد اما با آمدن کارلوس کی روش همانطور که خیلی ها انتظار داشتند سروش. از لیست خارج شد و حتی در بین 24 بازیکن لیگ برتر نبود. شاید با دعوت دوست صمیمی او شجاع خلیل زاده توسط کارلوس کی روش به تیم ملی، امید سروش رفیعی کم رنگ شد.