فرجی: خانه ام را فروختم تا به پرسپولیس بیایم

وی ادامه داد: نیم فصل است و می گفت شرایط بدتر است و من گفتم هر چه باشد رضایت نامه می گیرم. من یک خانه در شمال داشتم و فروختم و مقداری هم مانده بود و قرض کردم و آمدم.


سرویس خبر شماره: 1942172
16 ژوئن 1402 ساعت 05:00
330 امتیاز خبر

0نقطه نظر

فرجی در مورد حضورش در پرسپولیس در برنامه فوتبولبارتر گفت: سالی که می خواستم بیایم یک هفته قبل از شروع لیگ، آقا یحیی به من زنگ زد و گفت وقت مناسبی نیست و من پرسپولیسی تیر هستم و گفتم صحبت می کنم. آقای رحمتی فصل قبل بازیکن شهر خودرو بود بعد سرمربی شد و من هم دوستش بودم و گفتم رضایت نامه را می گیرم اما دیدم قبول نکرد.

فرشاد فرجی ماجراهای سخت دریافت رضایت نامه از مهدی رحمتی و شهر خودرو را تشریح کرد.

فرجی: خانه ام را فروختم تا به پرسپولیس بیایم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرشاد فرجی که از زمستان 1398 پیراهن پرسپولیس را بر تن می کند روزهای خوبی را سپری کرد و دو قهرمانی در لیگ، یک مقام دومی و یک جام حذفی با قرمزها را تجربه کرد.

فرجی درباره جو مازندرانی پرسپولیس گفت: دست زدن به شرایط تیمی که دوستش داری حس عجیبی بود. تیم های مازندرانی زیادی حضور داشتند و حس وطن را داشت. تیم جو دوستانه ای داشت و آقا سید کاپیتان بود و می گفت نگران نباش اینجا فقط افتخار کسب می کنی. تیم های دیگر یک سری تمرین دارند و شما می گویید امروز باید کمی آرام تر تمرین کنم تا به خودم آسیب نزنم، اما اینجا اینطور نیست و باید هر روز 100 باشید. یک روز اگر می خواستی آرام بگیری آقا سید یقه ات را گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی