ماجرای درگیری عجیب زلاتان و هم تیمی اش/ از عمد به تو آسیب نزدم اما این بار پای تو را می شکم!

درگیری های زلاتان با وندرفارت باعث شد تا او با انتقال 16 میلیون یورویی به یوونتوس موافقت کند و یک سال بعد رافائل به هامبورگ فروخته شد.

صحبت های زلاتان را پس از خداحافظی بخوانید: زلاتان با چشمانی اشکبار: از خانواده و خانواده دومم تشکر می کنم/ وقت خداحافظی است اما…/ روز خداحافظی من هم خدا غمگین بود!



سرویس اخبار فوتبال خارجی

واندرفارت که درگیری های عجیبی با زلاتان داشت، می گوید: “در آن زمان ما هر دو جوان بودیم و یکی از بهترین بازیکنان آژاکس بودیم. او به باشگاه آمد و معتقد بود که بهترین بازیکن آژاکس است. اما مثل الان رفتار نکرد. من فکر می کنم او کمی حسود بود: “من واقعاً مشکل بزرگی با او نداشتم.”

آژاکس پس از اواسط دهه 1990 تا سال 2000 کاهش یافته بود. تیمی با وسلی اسنایدر، نایجل دی یونگ، جانی هیتینگا، رایان بابل، مارتین استکلنبرگ و رافائل واندرفارت که کاپیتان تیم شد، باز هم در فوتبال هلند و اروپا نامی دست و پا کردند.

واندرفارت پس از این حادثه با خود گفت: “من از عمد به شما صدمه نزدم و می دانید که … اگر من را متهم کنید، هر دو پای شما را خواهم شکست و این بار عمدا خواهد بود.” .

این زوج 68 بار با هم بازی کردند و دو بار قهرمان هلند شدند اما در بازی دوستانه سوئد و هلند در آگوست 2004 اتفاق عجیبی رخ داد. این دیدار با تساوی 2-2 به پایان رسید و ون در فارت تنها 7 دقیقه پس از ورود به زمین توسط زلاتان مصدوم شد.

اما عجیب ترین اتفاق زمانی افتاد که زلاتان ابراهیموویچ پسر مغرور سوئدی به تیم مالمو پیوست و از همان ابتدا با وجود کیفیت بالایش مشکل ساز شد.

مقاله جالب درگیری بین هم تیمی ها را بخوانید: درگیری شدید و عجیب بین هم تیمی ها / از برخورد فیزیکی تا توهین و تمسخر

ماجرای درگیری عجیب زلاتان و هم تیمی اش/ از عمد به تو آسیب نزدم اما این بار پای تو را می شکم!