ما می خواهیم نگاه جهان به آمریکا را تغییر دهیم

کریستین پولیشیچ، کاپیتان تیم ملی آمریکا درباره اهداف این تیم در جام جهانی قطر صحبت کرد.

ما می خواهیم نگاه جهان به آمریکا را تغییر دهیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی آمریکا در گروه دوم جام جهانی با انگلیس، ولز و ایران همگروه است و هفته آینده در اولین بازی خود در این مسابقات به مصاف گرت بیل و دوستانش می رود. . کریستین پولیسیچ در آستانه آغاز جام جهانی مدعی شده است که فوتبال در گذشته ورزش شماره یک آمریکا نبوده و آنها به دنبال تغییر نگاه جهانیان به تیم ملی آمریکا هستند.


سرویس خبر شماره: 1853873
25 نوامبر 1401 در 06:27 ب.ظ
نمایش 4K |

1نقطه نظر

کریستین پولیچیک:

کریستین پولیشیچ گفت: شاید فوتبال در گذشته بهترین و محبوب‌ترین ورزش در ایالات متحده نبوده است، اما ما می‌خواهیم نگاه جهان را به فوتبال آمریکا تغییر دهیم و این یکی از اهداف ما در جام جهانی 2022 خواهد بود. در طول دهه‌های گذشته، ما در سطح برخی از قدرت‌های جهانی بازی کرده‌ایم و تیم‌های باکیفیتی داشته‌ایم که با تمام قدرت و احساسات خود در زمین ظاهر شده‌اند.

عملکرد ضعیف چلسی در هفته های اخیر؟ فکر می کنم عملکرد گراهام پاتر از زمان پیوستن به باشگاه خوب بوده است. روشی که این سرمربی با بازیکنان کار می کند و همچنین نحوه ارتباط گراهام پاتر با ما بیش از همه مرا تحت تاثیر قرار داد. هفته های متوالی زیر نظر این سرمربی شروع خوبی داشتیم. حالا فکر می کنم او بیشتر تلاش می کند تا آمادگی تیم را افزایش دهد و البته فکر می کنم بازیکنان چلسی نیز در این مدت از او استقبال کرده اند. ما خوشحالیم و می دانیم که روزهای خوبی در انتظار ما است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی