اولین تمرین انگلیس زیر سایه هجوم خبرنگاران

هم ریس جیمز و هم بن چیلول هم تیمی 26 نفره این تیم کنار گذاشته شده اند زیرا به موقع از مصدومیت بهبود نخواهند یافت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

برخی از نکات برجسته لیست امروز انگلیس شامل حضور کایل واکر در تمرینات گروهی و دویدن او در کنار سایر بازیکنان است که گرت ساوتگیت را تشویق کرده است. بیش از یک ماه از عمل جراحی کشاله ران ستاره من سیتی می گذرد و او اکنون مشکلی برای حضور در زمین ندارد.

از آنجایی که لیست بلندبالایی از بازیکنان انگلیس برای مسابقات در دسترس نیست، بازگشت واکر از مصدومیت تسکین بزرگی برای ساوتگیت خواهد بود.

اولین تمرین تیم ملی انگلیس با استقبال گرم عکاسان و خبرنگاران و حضور کایل واکر در تمرینات جمعی در قطر برگزار شد.

اولین تمرین انگلیس زیر سایه هجوم خبرنگاران

علاوه بر خبرنگاران انگلیسی، عکاسان و خبرنگاران بسیاری از کشورهای دیگر از جمله مجری مسابقات به ورزشگاه الوکره سفر کردند تا تمرین شاگردان ساوت گیت را پوشش دهند.

گرت ساوتگیت که برای این تمرین در کنار زمین هم اجرا داشت و حتی حرکات کششی از خود نشان می داد، برای نشان دادن روحیه خوبش لبخند بزرگی بر لب داشت.


سرویس خبر شماره: 1853871
25 نوامبر 1401 در 06:13 ب.ظ
2.3K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

حضور کایل واکر در برنامه های گروهی

پس از حذف ریس جیمز و بن چیلول از فهرست تیم ملی انگلیس، بازگشت واکر می تواند بار دیگر رقابت را برای حضور در ترکیب اصلی و بازی در سمت راست دفاع افزایش دهد.

البته لازم به ذکر است اعضای تیم ابتدا با انجام حرکات کششی در محوطه هتل بدن خود را گرم کردند سپس با استقبال شدید عکاسان و خبرنگاران به انجام تمرینات پرداختند. حضور تعداد زیادی از اهالی رسانه در محل تمرین سه شیر نیز در نوع خود جالب توجه بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اولین تمرین تیم ملی انگلیس در زمین چمن امشب در ورزشگاه الوکره برگزار شد. اعضای تیم سه شیر که جزو مدعیان قهرمانی هستند، خود را برای بازی حساس روز دوشنبه برابر ایران آماده می کنند.