شکست تلخ تیم ملی قبل از دیدار حساس با انگلیس

تیم ملی ایران در سه بازی اخیر خود به مصاف اروگوئه، سنگال و نیکاراگوئه رفته و دو بازی را با نتیجه یک بر صفر و یک تساوی یک بر یک به پیروزی رسانده است. از سوی دیگر تیم ملی تونس در دیدار تدارکاتی قبلی خود با نتیجه 5 بر یک مغلوب برزیل شد و پیش از آن با یک گل کومور را شکست داد. البته این تیم آفریقایی چندی پیش در یک بازی دوستانه با سه گل ژاپن را شکست داد.

زمانی که بازی شروع شد، نیمه اول با تساوی بدون گل بدون عبور توپ از خط دروازه به پایان رسید. با شروع نیمه دوم باز هم کار متعادل شد اما با پنالتی دقیقه 62 تونس همه چیز خراب شد. توپی که توسط نعیم سلطی تبدیل به گل شد. اما کار تمام نشده بود و هفت دقیقه بعد در دقیقه 69 علی عبدی برتری را دو برابر کرد تا شاگردان کارلوس کی روش در آخرین دیدار تدارکاتی متحمل شکست سختی شوند.


سرویس خبر شماره: 1853874
25 نوامبر 1401 در 6:35 ب.ظ
37.5 هزار امتیاز خبر|

9نقطه نظر

ایران 0 – تونس 2

با تصمیم کارلوس کی روش و البته موافقت سرمربی تیم ملی تونس، این دیدار پشت درهای بسته برگزار شد. البته قوانین فیفا اجازه نداد این بازی با حضور تماشاگران و اصحاب رسانه برگزار شود. طبق قوانین فیفا، تیم های ملی شرکت کننده در جام جهانی حق برگزاری بازی دوستانه در کشور میزبان را ندارند، مگر اینکه بدون حضور تماشاگران و اصحاب رسانه باشد و پخش زنده تلویزیونی نداشته باشد. .

تیم ملی ایران روز دوشنبه 9 آبان از ساعت 16:30 اولین بازی خود در جام جهانی 2022 را مقابل انگلیس در ورزشگاه بین المللی خلیفه برگزار می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم ملی ایران در آخرین دیدار تدارکاتی مقابل تونس شکست خورد و حالا خود را برای دیدار با انگلیس آماده می کند.

شکست تلخ تیم ملی قبل از دیدار حساس با انگلیس

اما سرویس رسانه ای تیم ملی با توجه به اینکه این آخرین بازی تدارکاتی ایران است و ترکیب نهایی کی روش در جام جهانی روی زمین است، تنها هیچ عکس یا خبری از بازی منتشر نکرد تا همه چیز توسط ایران انجام شود. اولین حریف، یعنی انگلیس برای پنهان شدن.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از آغاز جام جهانی از ساعت 16 به وقت دوحه (16:30 به وقت تهران) به مصاف تیم ملی تونس رفت.