مثلث هجومی چلسی: دمبله، استرلینگ، رافینیا

چلسی که روملو لوکاکو را به اینتر فروخت، رویای تشکیل یک مثلث هجومی ایده آل را دارد. مثلثی متشکل از دمبله، استرلینگ و رافینیا.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه چلسی انتقال روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی خود به اینترمیلان را تایید کرد. او در غیاب او قصد دارد تغییرات اساسی در خط حمله خود ایجاد کند. مدیران و کادر فنی چلسی رویای تشکیل یک مثلث هجومی مرگبار متشکل از عثمان دمبله از بارسا، رحیم استرلینگ از منچسترسیتی و رافینیا از لیدز را در سر می پرورانند.

این موضوع کشمکش چلسی و بارسا را ​​به ابعاد جدیدی خواهد برد. تنها عامل این درگیری دیگر عثمان دمبله نیست، زیرا چلسی ستاره برزیلی را می خواهد که بارسا نیز به دنبال اوست: رافینیا.

لوکاکو تنها چند ماه پس از بازگشت به چلسی باشگاه را ترک می کند و به سری آ باز می گردد. لوکاکو نتوانست خود را در سیستم توماس توخل پیدا کند و مشخص بود که جدایی بهترین گزینه برای چلسی و لوکاکو است. آبی های لندن که لوکاکو را غایب می بینند، متوجه می شوند که برای تقویت خط حمله خود به ستاره های بزرگ نیاز دارند.


سرویس خبر شماره: 1831201 |
07 تیر 1401 @ 22:55 |
2.2 هزار امتیاز خبر|

2نظرات

پیش از این گفته می شد که بارسا و آرسنال به دنبال جذب رافینیا از لیدز هستند اما تلگراف مدعی شده است که چلسی اکنون تلاش ویژه ای برای جذب مهاجم برزیلی انجام داده است. لیدز تاکنون پیشنهاد 50 میلیون یورویی آرسنال را رد کرده است و عجله ای برای فروش رافینیا ندارد.

علاوه بر مثلث محبوب چلسی و توماس توخل متشکل از دمبله، استرلینگ و رافینیا، آبی های لندن ظاهرا به دنبال جذب ریچاردسون برزیلی از اورتون هستند.



مجله اخبار فوتبال خارجی