مهاجری: نساجی پایش را به اندازه تشک دراز می کند

وی در ادامه گفت: در این باره با دبیر اداره کل فوتبال استان خراسان رضوی صحبت کردم و به ایشان گفتم که آثار هنری را پس بگیرید. این استان دارای یک تیم در مرحله اول و یک تیم در مرحله دوم لیگ دسته سوم است. یک تیم لیگ دومی هم در مشهد وجود دارد که حضور یا عدم حضورش محل بحث است. مردم در این شرایط واقعا ناراحت هستند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهاجری با تمجید از عملکرد نفت در لیگ بیست و دوم گفت: توانستیم فوتبال مورد نظر خود را ارائه دهیم و هواداران آن را در زمین دوست داشته باشند. شش هفته لیگ می گذرد و تا پایان فصل اتفاقات و چالش های زیادی خواهیم داشت. امیدوارم همچنان موفق باشیم و بچه ها این را بخواهند. با تمام مشکلات و چالش‌هایی که وجود دارد، بازیکنان در تلاش هستند تا از فوتبالی که ما بازی می‌کنیم لذت ببرند.


سرویس خبر شماره: 1845887
8 اردیبهشت 1401 ساعت 21:22 |
237

0نقطه نظر

ما از هدف خود در نفت عقب هستیم

وی در خصوص مقایسه مسجد سلیمان از منسوجات و نفت گفت: از فضایی مخروبه به پایداری منسوجات رسیده ایم. شما بهتر می دانید که ما در نساجی چیزی نداشتیم و باشگاه صاحبی هم نداشت. ما را از محل تمرین بیرون کردند اما کم کم ساختار پیدا کردیم و می توانیم نساجی را یکی از تیم های محترم بخش خصوصی بدانیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران گفت: در مورد ملوان نمی توانم خوشحالی خود را از حضور در شهر قائم شهر پنهان کنم. زادگاه فوتبال در شمال.» این شهر مردم فوتبال دوستی دارد که با آنها خوش گذشت.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی درباره فوتبال این شهر پرسیده بود به دلیل اینکه اهل مشهد است، گفت: من مشهدی نیستم و متولد استان گلستان هستم. چند سالی برای دانشگاه و فوتبال به مشهد رفتم و برای ابومسلم که مرا مشهدی می‌داند بازی و مربیگری کردم. وقتی از راه حل صحبت می کنیم باید از مسئولان ارشد استان انتقاد کنیم. زمانی که من در پدیده بودم استاندار به رختکن تیم آمد و وقتی من رفتم دیگر مسئولان استانی مانند معاون و استاندار هم سر کار بودند. حالا بافت تثبیت شده و چمن بسیار زیبایی دارید. به نظر من آنها نمی خواهند مشکلات فوتبال مشهد حل شود چون اگر بخواهند این شرایط برای فوتبال مشهد خوب نیست.

مهاجری در پاسخ به این سوال که آیا نفت مسجد سلیمان به هدف خود در لیگ برتر رسیده است، گفت: از آنچه برای خودمان برنامه ریزی کرده بودیم دو امتیاز عقب هستیم. با این حال، از سوی دیگر، ما کمی جلوتر از برنامه هستیم. نفت مسجد سلیمان برای برخی از تیم های رقیب قابل رقابت نیست، اما باید با آنها رقابت کنیم. دو هفته پیش برنامه شبکه 3 آماری از تیم ما پخش کرد و به عنوان مدیری که با حداقل ها کار می کند، 50 درصد مالکیت توپ و شوت به سمت دروازه را در اختیار دارد و به دست آوردن این موقعیت گویای همه چیز است. این به باشگاه و هواداران این نوید می دهد که اقدامات قوی تری انجام خواهیم داد.

وی در ادامه گفت: به نظر من نتیجه هر چه باشد، بازی برای من دوبل خواهد بود، زیرا حضور در ورزشگاه شهید وطنی را دوست دارم. خیلی ها از غیبت هواداران در این ورزشگاه خوشحال هستند اما خدا شاهد است اگر آنها در ورزشگاه بودند خیلی خوشحال می شدم. هر چه در قائم شهر نتیجه گرفتیم این هواداران از تیم خود حمایت کردند و نساجی را تشویق کردند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: باشگاه نساجی پای خود را به تشک خود دراز می کند و درخواست خاصی دارد. مسئولان استانی در تلاش هستند تا به مشکلات زیرساختی رسیدگی کنند. این موضوع کمک زیادی به موفقیت تیم های نساجی و نفت مسجد سلیمان خواهد کرد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان با تبریک به حریف تیمش گفت: نساجی از ثبات بسیار خوبی برخوردار است و مالک این باشگاه کار بزرگی انجام می دهد. تیم آبرومندی ساخته اند و خوشحالم که سهمیه فوتبال کشورمان در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا متعلق به نساجی است. به قلب انسان برمی گردد. ما در قبال نفت مسجد سلیمان هم مسئولیت داریم و روزی که رسیدیم از صفر شروع کردیم. ما در طول هفت هفته گذشته شرایط سختی داشتیم، اما تیم قابل احترامی درست کردیم و بقای تیم را در لیگ برتر تضمین کردیم.

محمدرضا مهاجری پیش از بازی به تفصیل درباره این باشگاه با نساجی صحبت کرد.

مهاجری: نساجی پایش را به اندازه تشک دراز می کند