بهترین چیز این است که دی لیخت به بایرن مونیخ رفت!

الساندرو نستا، مدافع سابق میلان و لاتزیو، ماتییس دی لیخت را به دلیل ترک یوونتوس به شدت مورد انتقاد قرار داد.

بهترین چیز این است که دی لیخت به بایرن مونیخ رفت!

از بیرون به نظر می رسد که بازیکنان اینتر حتی از نظر بدنی هم مشکل دارند. آیا آنها تحت تأثیر مشکلات باشگاه هستند؟ اگر چنین است، جهت باید تغییر کند. این به بازیکنان، سرمربی و مدیریت بستگی دارد که تیمی متحد بسازند و بر بحران غلبه کنند، اما باید به سرعت انجام شود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

نتایج ضعیف یوونتوس و اینتر در این فصل؟ همه این نتایج تقصیر مکس الگری نیست. سردرگمی عمومی بزرگی در باشگاه وجود دارد و سال ها است که آنها یک قدم به جلو و دو قدم به عقب رفته اند.

الساندرو نستا گفت:” انتقال ماتیس دی لیخت به بایرن مونیخ؟ من چیز خاصی در این مورد ندارم. اما یوونتوس برای خرید این مدافع جوان سه سال پیش مبلغ هنگفتی 70 میلیون یورویی از آژاکس پرداخت کرد و آنها می خواهند. برای جذب ماتیس دی لیخت به هر قیمتی.آنها در آن زمان بودند.به علاوه این بازیکن مدت زیادی است که مصدوم شده و بازی های زیادی برای یوونتوس را از دست داده است.انتقال به بایرن مونیخ؟


سرویس خبر شماره: 1845888
8 اردیبهشت 1401 ساعت 21:46 |
29.2K |

5نقطه نظر

الکساندر نستا:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سه سال پیش و در شرایطی که بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی به دنبال جذب ماتیس دی لیخت از آژاکس بودند، یوونتوس زودتر از سایرین اقدام کرد و این مدافع جوان هلندی را به خدمت گرفت. اما اقامت او در تورین چندان موفقیت آمیز نبود و با افول یوونتوس مصادف شد. سرانجام ماتیس دی لیخت در تابستان امسال یووه را ترک کرد و به بایرن مونیخ پیوست. حالا الساندرو نستا از رفتار دی لیخت انتقاد کرده و از جدایی او از یوونتوس ابراز خوشحالی کرده است.