مودریچ: برای کاسمیرو ناراحتم. از جدایی اش پشیمان شدم


سرویس خبر شماره: 1839482
30 اوت 1401 ساعت 02:40
3.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ما باید بدون او ادامه دهیم

لوکا مودریچ به جدایی کاسمیرو پس از پیروزی رئال مقابل سلتا اشاره کرد و گفت که از این بابت ناراحت است.

جدایی کاسمیرو: درباره ی آن قضیه متاسفم. ما با هم در رئال تاریخ سازی کردیم و او بازیکن بسیار مهمی برای ما بود. کاسمیرو بخش مهمی از موفقیت های رئال در سال های اخیر بوده است و مطمئنا دلتنگ او خواهد شد. به هر حال بخشی از فوتبال است و ما به آن عادت کرده ایم. من از جدایی کاسمیرو ناراحتم، اما باید بدون او ادامه دهیم. همه برای آینده خود تصمیم می گیرند و باید به تصمیم کاسمیرو احترام گذاشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

لوکا مودریچ ستاره کروات رئال در اواخر بازی گفت“این یک پیروزی مهم بود زیرا بازی در سلتا همیشه سخت است و آنها کار را برای ما سخت می کنند. من فکر می کنم که ما بازی خوبی انجام دادیم و کاملاً برتر بودیم، به خصوص در نیمه دوم.” ما در دقایق پایانی بازی عالی بودیم. نیمه اول و در کل از این پیروزی مهم بسیار خوشحالم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید امشب با گل های فراوان مقابل سلتا با نتیجه 4-1 پیروز شد. در این بازی کریم بنزما از روی نقطه پنالتی گل اول را به ثمر رساند اما یاگو آسپاس موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. در دقیقه 42 لوکا مودریچ با یک شوت خوب از بیرون محوطه جریمه گل دوم را به ثمر رساند و در نیمه دوم وینسیوس و فده والورده گل های بعدی رئال را به ثمر رساندند تا دومین پیروزی متوالی خود در لالیگا را به دست آورند و موقتاً پیش بیفتند. این پنجمین برد متوالی رئال مقابل سلتا بود.

مودریچ در زمان تعویض توسط هواداران سلتا مورد تشویق قرار گرفت و در دقیقه 78 زمین را ترک کرد. وی در این خصوص گفتاتفاق جالب و خوبی بود. وقتی هواداران تیم رقیب مرا تشویق می کنند بسیار خوشحالم. از آنها تشکر می کنم.