مورینیو: حفظ احترام در فوتبال ضروری است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رم امشب موفق شد با سه گل لاتزیو را شکست دهد و با نمایشی فوق العاده و بی عیب و نقص امشب پیروز دربی شود. این یک پیروزی ارزشمند برای شاگردان ژوزه مورینیو بود که جایگزین تیم رقیب و همشهری در رده پنجم جدول شدند.

ژوزه مورینیو سرمربی رم در پایان نیمه اول بازی مقابل لاتزیو به شعارهای هواداران این تیم واکنش نشان داد.

ژوزه مورینیو در پایان بازی گفت: “عملکرد فوق العاده از تیمی که می دانست برای شکست دادن یک تیم خاص باید چه کاری انجام دهد. امروز روز خاصی بود و ما هر چیزی را که روی آن کار کرده بودیم و آماده کرده بودیم احساس کردیم. بازی.” لاتزیو سعی کرد در نیمه دوم شرایط را تغییر دهد، اما آنها نتوانستند دروازه ما را تهدید کنند و آن بچه ها شایسته تحسین هستند.”

هواداران رم قبل از پایان نیمه دوم با شعارهای اوله به تیم حریف طعنه زدند که واکنش مورینیو را در پی داشت. سرمربی پرتغالی گفت: من این شعارها را دوست ندارم، تاثیری که این شعارها بعد از بازی روی بازیکنان می گذارد را دوست ندارم، چه برسد به اینکه در دقیقه 43 این اتفاق بیفتد. احترام بسیار است “سه گل برد و می توانستیم 4 یا 5 گل بزنیم، اما با وجود همه اینها، احترام ضروری است.”

مورینیو ادامه داد: “من می بینم که چهار تیم برتر برای قهرمانی می جنگند و در آنجا می مانند. نمی توانم تصور کنم هیچ کدام از آنها این فرصت را از دست بدهند. سپس چهار تیم برای رتبه های پنجم تا هشتم مبارزه خواهند کرد. ما، آتالانتا “لاتزیو و فیورنتینا هستند. چهار تیم که پتانسیل خود را بهبود می بخشند، اما بدیهی است که این پتانسیل با چهار تیم اول متفاوت است.”

تقابل احتمالی پرتغال و ایتالیا در پلی آف جام جهانی: «نمی توانید از من انتظار بی طرفی داشته باشید. من ایتالیا را دوست دارم، از ایتالیا برای همه چیزهایی که در این سالها در اینتر به من داده است تشکر می کنم، اما با تمام وجودم “زنده باد پرتغال!”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1816229 |
29 مارس 1400 ساعت 23:35 |
393 |

0نظرات