نمایش نیمار و امباپه؛ پنالتی با مکث طولانی (عکس)


سرویس خبر شماره: 1835305
03 مرداد 1401 @ 20:58 |
34.8K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن در آخرین روز از تور تابستانی خود در این کشور، امروز در دیداری دوستانه در ژاپن به مصاف گامبا اوزاکا رفت و با درخشش ستارگان خود موفق شد شکست دهد. حریف 6-2.

در پیروزی 6-2 پاری سن ژرمن مقابل گامبا اوزاکا، نیمار و امباپه دو پنالتی را به شکلی عجیب و با تاخیر طولانی و یک استراحت به ثمر رساندند.

سوال اینجاست که آیا نیمار و امباپه در شروع فصل جدید و در دیدارهای رسمی این جسارت را خواهند داشت که در حالی که پشت پنالتی ایستاده اند ضربات خود را به شکلی عجیب و دراماتیک به سمت دروازه حریف شلیک کنند؟



مجله اخبار فوتبال خارجی

نوع حرکت نیمار و امباپه به گونه ای بود که به نظر می رسید این دو تا قبل از شروع بازی با هم هماهنگ شده بودند تا اگر در جریان بازی پنالتی گرفتند، در حرکات مشابه پنالتی هایشان را بزنند.

پنالتی امباپه با حرکاتی مشابه پنالتی قبلی نیمار

یکی از نکات جالب این دیدار نحوه زدن آن دو شوت به دروازه بود. زمانی که نیمار و امباپه پشت توپ ایستادند تا پنالتی های خود را بزنند، با آرامش به سمت توپ حرکت کردند و پس از مکثی طولانی توپ را به داخل زدند.

پنالتی نیمار

از 6 گلی که پاری سن ژرمن در این دیدار به ثمر رساند، دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. نیمار در دقیقه 32 گل دوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و کیلیان امباپه در دقیقه 86 پنالتی را مهار کرد تا گل ششم پی اس جی را وارد دروازه اوزاکا کند.