نه استقلال و نه پرسپولیس؛ بمب اصلی نقل و انتقالات روی نیمکت تیم ملی منفجر شد!

نگاهی به تقویم نشان می دهد که 140 روز تا اولین دیدار تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر باقی مانده است و اگرچه ملی پوشان آمادگی لازم را برای حضور در این تورنمنت نداشته اند اما شرایط برای این مسابقات بسیار نگران کننده است. این تیم عملکرد ضعیف تیم ملی در سه بازی امسال خود از جمله مقابل کره جنوبی و الجزایر، نگرانی هواداران فوتبال ایران را نسبت به عملکرد این تیم در گروه سخت جام حذفی جهان برانگیخته است. تیم ایران که در مقابل نیمه تیم الجزایر نتوانست نمایش خوبی از خود به نمایش بگذارد، کار بسیار سختی مقابل ستارگان انگلیس، آمریکا و ولز خواهد داشت و حتی بیم آن می رود که یکی از بدترین نتایج تاریخ ایران رقم بخورد. در جام جهانی با مدیریت اسکوچیچ به دست خواهد آمد. سرمربی کروات که به یکباره رشد عجیبی را در فوتبال ایران تجربه کرد و از سرمربیگری تیم هایی مانند خونه به خونه و نفت آبادان به تیم ملی رسید، پس از آن توانست در مرحله دوم مقدماتی این تیم را به سلامت به ارمغان بیاورد. رسوایی مارک ویلموتس و در نهایت او در بازی های متوالی بدون باخت آمار جالبی داشت. اما نکته اصلی این است که تیم او در مسابقات مهم و بزرگ بسیار شکننده بوده است.
اتفاقی که در زمان کارلوس کی روش افتاد کاملا متفاوت بود و تیم ما در دیدارهای مهم خود مانند آرژانتین، اسپانیا و پرتغال عملکرد قابل قبولی داشت اما وضعیت تیم ایرانی در ماه های اخیر چندان خوب نیست و تیم نه تنها مشکلات فنی و تاکتیکی زیادی دارد، حتی این. این مربی نه چندان بزرگ و کمتر شناخته شده نتوانست در رختکن تیمش وحدت ایجاد کند. شایعاتی که از گوشه و کنار رختکن تیم ایران به گوش می رسد نشان می دهد که سرمربی کروات حتی در بین بازیکنان تیمش هم محبوبیتی ندارد و اگر ماجرای برکناری او جدی شود، شاهد مخالفت بزرگی نخواهیم بود. ، بازیکنان با تجربه در تیم.
در حالی که این انتقال می توانست خیلی زودتر انجام شود، اما با گذشت بیش از سه ماه از پایان رقابت های مقدماتی جام جهانی، فدراسیون فوتبال بیش از پیش درگیر مشکلات داخلی خود شده و فرصت زیادی برای تعیین شرایط برای این رقابت ها نداشته است. تیم ملی. این روزها فوتبال ایران بیشتر درگیر اخبار نقل و انتقالات لیگ خود است و شاید کمتر کسی فکر کند که در 140 روز دیگر باید یکی از سخت ترین بازی های سال های اخیر را مقابل تیم پر ستاره و رقیب انگلیسی برگزار کنیم.
اگرچه زمان زیادی را از دست دادیم، اما همیشه می توان کادر فنی تیم ملی را تغییر داد و گزینه بهتری را برای نشستن به جای اسکوچیچ با تجربه کمتر انتخاب کرد. به نظر می رسد فوتبالیست ها و صاحب نظران این رشته باید هرچه زودتر برای ایجاد این تغییرات ابتکار عمل کنند و تا دیر نشده برای جلوگیری از بروز فاجعه بزرگ برای تیم ملی در جام جهانی فوتبال اقدام جدی کنند. آیا باید منتظر بمب اصلی نقل و انتقالات تابستانی باشیم؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال