نیمکت احساسی آرژانتین با سرمربی و دستیارش در حالی که اشک می ریخت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از اینکه انزو فرناندز در بازی امشب آرژانتین و مکزیک گل دوم آلبی سلسته را به ثمر رساند، تصاویری از نیمکت آرژانتین نشان داد که لیونل اسکالونی در حال گریه است.

پابلو آیمار از زمانی که لیونل اسکالونی هدایت تیم ملی آرژانتین را برعهده گرفت به عنوان دستیار او مشغول به کار بوده و همیشه زیر سایه اسکالونی بوده است. در همین حال، بسیاری از کارشناسان آرژانتینی می گویند که نقش او در هدایت تیم ملی بیش از چیزی است که به نظر می رسد.

اما جالب ترین قسمت این تصویر حرکات و چهره آیمار است. نفس نفس زدن آیمار از هیجان در فیلم به وضوح قابل مشاهده است و بیننده می ترسد که قلبش هر لحظه از حرکت باز بماند. احساسات و هیجان بی حد و حصر پابلو آیمار در آرژانتین خبرساز شده است.

پابلو آیمار که معمولاً از نظر رسانه ها فراری است، امشب با زدن گل اول آرژانتین در دروازه مکزیک لیونل مسی کنترل خود را از دست داد و لحظاتی پر از هیجان و آدرنالین را روی نیمکت آلبی سلسته تجربه کرد تا سوژه خبرنگاران شود. .

پس از گل مسی، دوربین TyC Sports TV به نیمکت آرژانتین بازگشت و لیونل اسکالونی در کنار پابلو آیمار و والتر ساموئل نشست. اسکالونی در این تصاویر دستش را جلوی دهانش می گیرد تا دوربین ها متوجه حرف های او نشوند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در جریان پیروزی 2-0 آرژانتین مقابل مکزیک، لیونل اسکالونی سرمربی آلبی سلسته در حال گریه پس از گل دوم و دستیارش پس از گل اول تیم دیده شدند.

نیمکت احساسی آرژانتین با سرمربی و دستیارش در حالی که اشک می ریخت

اما او تنها کسی نبود که امشب روی نیمکت آرژانتین گریه می کرد، زیرا پابلو آیمار، دستیار اسکالونی، قبل از اینکه لیونل مسی اولین گل تیمش را از مکزیک به ثمر رساند، در حال گریه کردن دیده شد.


سرویس خبر شماره: 1855799
6 دسامبر 1401 در 00:49
27.9 هزار امتیاز خبر|

14نقطه نظر