سرمربی PL در مورد آنچه که لیورپول می تواند در تابستان امسال انجام دهد صحبت می کند

وقتی لیورپول به دنبال اضافه کردن به تیم خود در بازار نقل و انتقالات تابستانی است، یورگن کلوپ دیگر در راس این تیم نخواهد بود.

تاکتیک‌دان آلمانی در آنجا حضور نخواهد داشت، اما ریچارد هیوز، مدیر ورزشی جدید، با او کار خود را از اول ژوئن آغاز خواهد کرد.

این مرد اسکاتلندی که در حال حاضر در AFC بورنموث کار می کند و از سال 2016 این کار را انجام داده است، به دنبال کشف ستاره های آینده است و امیدوار است بتواند در مرسی ساید به این کار ادامه دهد.

آندونی ایراولا، سرمربی بورنموث در مورد اینکه آیا انتظار دارد هیوز در پایان فصل جاری نقش جدید خود در لیورپول را بر عهده بگیرد، بازیکنان چریس را هدف قرار دهد یا خیر، بحث کرده است.

“من نمی دانم آنها چه خواهند کرد،” او به Bournemouth Daily Echo (از طریق Liverpool Echo) گفت. من فکر می کنم تا زمانی که آنها شرایطی را که باشگاه تعیین می کند برآورده کنند و پیشنهاد برای همه خوب باشد، این فوتبال است.

من نمی دانم در بازار چه اتفاقی قرار است بیفتد. برای صحبت در این مورد خیلی زود است. تابستان هنوز خیلی دور است. ما چیزهای زیادی برای بازی کردن داریم.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) هاروی الیوت در بازی مقابل لوکزامبورگ بدترین مهارت را برای زیر 21 سال انگلیس به دست آورد.

اما هر زمان که بازار باز است. همیشه احتمال وقوع این اتفاقات وجود دارد، بله.»

بورنموث در حال حاضر در رده سیزدهم لیگ برتر قرار دارد و تیمی جوان پر از انرژی و گرسنگی دارد.

قرمزها در طول سال‌های اخیر بازیکنان زیادی را به لباس ساحل جنوبی فروخته‌اند و بازیکنانی مانند جوردون آبه، برد اسمیت، هری ویلسون و دومینیک سولانکه آنفیلد را با ورزشگاه ویتالیتی تعویض کرده‌اند.

او تا به حال 17 گل و 4 پاس گل در این فصل (در تمامی رقابت ها) به ثبت رسانده و بهترین گلزن باشگاه است.

هیوز در نقش فعلی خود کار با کیفیتی انجام داده است و انتظار می رود که وقتی به لیورپول بپیوندد، تجارت چشمگیرتری را انجام دهد.

او پول بیشتری برای کار خواهد داشت اما باید دید که آیا بازیکنان بورنموث در رادار او خواهند بود یا خیر.

نمای نزدیک EOTK با گریگوری ویگنال: افسانه های LFC با اریکسون، جانشین کلوپ و موارد دیگر

https://www.empireofthekop.com/2024/03/26/pl-boss-liverpool-summer-transfer-admission/ منبع: