واکنش جالب بازیکن سابق تیم ملی به برد ولز

وی برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد و ادامه داد: امیدوارم برای اولین بار صعود کنیم. با توجه به شناختی که از بچه ها دارم باید بگویم که می توانیم آمریکا را ببریم و حماسه خلق کنیم. امیدوارم در 8 آذر که به خاطر حماسه ملبورن برای ما ایرانی ها روز خاطره انگیزی است، بتوانیم یک بار دیگر تاریخ بنویسیم و آمریکا را از پیش رو بگیریم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدرضا مهدوی بازیکن سابق تیم ملی استقلال و پرسپولیس که به همراه دوستانش از جمله علیرضا نیکبخت واحدی به تماشای بازی ایران و ولز نشسته بود از پیروزی شاگردان کی روش بسیار خوشحال شد. وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: می خواهم این پیروزی را به شما تبریک بگویم. من این بازی را در یک رالی دوستانه تماشا کردم و قبل از بازی به نیکبخت گفتم امروز می رویم و همین اتفاق افتاد و برای ایران و ایرانی ها بسیار خوشحالم.


سرویس خبر شماره: 1855747
دسامبر 05, 1401 در 08:06 ب.ظ
28.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

امیدوارم دوباره تاریخ بسازیم.

مهدوی در پایان یادآور شد: در مقابل ولز، همه پسرها ستاره بودند و ما یک ترکیب کامل را دیدیم. از حسینی در دروازه تا طارمی در خط جلو، همه جنگیدند و حالا باید بگویم که ما به معنای واقعی یک تیم هستیم و این عامل اصلی ماست. در این بین روزبه چشمی و رامین رضاییان با گل های خود نام خود را در تاریخ فوتبال جهان ثبت کرده اند و تا ابد باقی خواهند ماند.



مجله اخبار فوتبال داخلی