واکنش شکوری به بند فسخ قرارداد مهدی عبدی

عبدی که برای آخرین بار در فصل آینده در فهرست بزرگسالان پرسپولیس قرار نخواهد گرفت، در این فصل نتوانسته انتظارات هواداران پرسپولیس را برآورده کند و قرمزپوشان پایتخت همچنان کمبود یک مهاجم تمام عیار را احساس می کنند. و گلزن در ترکیب خود.

دستیار اجرایی سابق باشگاه پرسپولیس به وجود بند 100 هزار دلاری فسخ در قرارداد مهدی عبدی واکنش نشان داده است.

وی می نویسد: آخرین قراردادی که در تاریخ 99/09/12 با مهدی عبدی منعقد شد، پنج ساله و بدون فسخ بوده است. نمی دانم بعد از ما قرارداد جدیدی بسته شده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی این سوال واکنش مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس را برانگیخت و ابراهیم شکوری با انتشار توییتی نشان داد در قراردادی که در سال 99 با مهدی عبدی منعقد شده، بندی برای فسخ قرارداد وجود ندارد.


سرویس خبر شماره: 1822049 |
10 ژوئن 1401 ساعت 00:41 |
23,015 |

3نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهاجم شماره 16 سرخپوشان که فصل گذشته 9 گل برای تیمش به ثمر رساند و در پایان هفته بیست و چهارم لیگ بیست و یکم 7 گل به ثمر رساند، تا پایان فصل 04-1403 با پرسپولیس قرارداد دارد. فصل

اما امروز اخباری مبنی بر وجود بند 100 هزار دلاری فسخ این بازیکن با پرسپولیس منتشر شد که واکنش هواداران این تیم را به همراه داشت چرا که در این صورت این بازیکن در صورت وجود پیشنهاد خارجی مناسب می تواند به راحتی از جمع سرخپوشان جدا شود. برای جدا کردن.