پورموسوی صعود به لیگ برتر را پیش بینی کرد

سرمربی استقلال خوزستان درباره وضعیت داوری این دیدار و سایر بازی های لیگ یک گفت: داور هیچ تاثیری در نتیجه این دیدار نداشت اما از او گلایه دارم چون تحت تاثیر اعتراض تیم مقابل قرار گرفت. وی ادامه داد: من از فدراسیون فوتبال هم رنج زیادی دارم، من 30 سال است که در این فوتبال هستم و طبیعتا شرایط و اتفاقات آن را می دانم. لیگ برتر به داور برتری داد بازی خوب بود اما چرا برای مسابقاتمان از داورهای لیگ برتر استفاده نمی کنیم فقط دو بازی از هجده، نوزده مسابقه ما در این فصل توسط داوران لیگ برتر سوت زده شده است، یکی که بعد از چند ماه محرومیت قضاوت می کرد و دیگری قبل از بازی مصدوم شد اگر قرار است داوران لیگ برتری مسابقات ما را قضاوت کنند، باید آماده ترین داوران را انتخاب کنیم، نه مصدوم یا درمانده.
در مسابقات یکی دو تیم دیگر بهترین داوران ایرانی قضاوت می کنند.
از فدراسیون و کمیته داوران انتظار دارم که هیچ تفاوتی بین تیم های حاضر در لیگ قائل نشوند و قضاوت تمامی مسابقات را به داوران لیگ برتر بسپارند. ما در کورس قهرمانی هستیم و باید در قضاوت مسابقات خود و سایر مدعیان دقت بیشتری داشته باشیم.

برای موسوی درباره گل دیرهنگام و گل تساوی تیمش گفت: ما در دو سه بازی در دقایق پایانی گل خوردیم، واقعا گل خوردن در لحظات آخر از نظر روحی و روانی روی تیم تاثیر منفی دارد، زیرا در آخرین بازی ما در دقایق پایانی گل زدیم، در آن بازی هوشمندتر کار کردیم. به هر حال فوتبال همین است، یک روز در آخرین لحظه گل می خوریم، در یک مسابقه گل می زنیم، اما بازیکنان من نباید اجازه دهند حریفان در لحظه آخر دروازه ما را باز کنند.

وی ادامه داد: صبح دیروز اعلام کردند که پرواز ما کنسل شده است اما ما هیاهو نکردیم و به برنامه بازی ها پایبند نبودیم. حدود 11 ساعت با اتوبوس رفتیم و به همین دلیل از دقیقه 60 علائم خستگی در بازیکنانم مشاهده شد. حتی اگر نتیجه بازی را واگذار کرده بودیم باز هم به بازیکنانم سلام می کنم و از آنها تشکر می کنم چون واقعا تلاش کردند. خدا را شکر می کنم که در دقایق پایانی توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم.

وی در خصوص وضعیت استقلال خوزستان در مسیر قهرمانی لیگ برتر و صعود به لیگ برتر، افزود: دو بار این فرصت را داشتیم تا به رده دوم جدول صعود کنیم اما این اتفاق تکرار نشد، خدا را شکر که در مبارزه برای دومی و سومی، با برد می توانیم شرایط خود را بهتر کنیم به نظرم تیم شمس آذر در قرعه کشی بهتر از سایر تیم ها فاصله گرفت اما این رقابت برای مقام دوم تا هفته های پایانی ادامه خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1867882
11 فوریه 1401 @ 7:02 ب.ظ
24.5 هزار |

2نقطه نظر

رقابت برای دومی ادامه دارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیروس پورموسوی درباره دیدار حساس استقلال خوزستان و فجر سپاسی به خبرنگار ما گفت: ابتدا به هواداران خوب فجر سپاسی خسته نباشید می گویم. انرژی و حضور آنها کمک زیادی به بهتر شدن بازی کرد، هر دو تیم بسیار خوب و باکیفیت هستند. به دلیل شرایط نامناسب زمین ورزشگاه حافظیه، هر دو تیم مجبور شدند به توپ های هوایی متوسل شوند، این سبک فوتبال نه در افکار من و نه در مهدی رجب زاده جایی ندارد. با پاس های کوتاه در زمین به دنبال فوتبال خوب هستیم اما وضعیت چمن حافظیه اجازه نداد.

سرمربی استقلال خوزستان شکایت خود از انتخاب داور را به فدراسیون ارسال کرد.

پورموسوی صعود به لیگ برتر را پیش بینی کرد