کی روش لیسبون را به مقصد دوحه ترک کرد

به گزارش سایت دی ان پرتغال، کارلوس کی روش امشب به دوحه می رود تا قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال قطر امضا کند و رسما هدایت آنابی پوشان را بر عهده بگیرد.

علاوه بر این خبرگزاری پرتغالی maisfutebol به عنوان یکی دیگر از منابع اطلاعاتی این کشور اعلام کرد که کی روش امروز وارد قطر می شود تا قرارداد چهار ساله خود را با فدراسیون قطر امضا کند که تا پایان جام جهانی 2026 اعتبار دارد.

1797021

کارلوس کی روش در پیام امروز شما وی به نکته مهمی اشاره کرد و گفت: سفر جدیدی را آغاز می کنم که خاطرات بسیاری را به همراه خواهد داشت و با افتخار آنها را حفظ خواهم کرد. صحبتی که ثابت می کند سرمربی پرتغالی به آینده خود اطمینان دارد و باید منتظر اعلام رسمی او از قطری ها باشیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کارلوس کی روش، سرمربی سابق ایران با خداحافظی امروز خود از بازیکنان، کادرفنی و هواداران تیم ملی گمانه زنی ها در مورد آینده خود را افزایش داد و حالا بیشتر رسانه ها مشخص کرده اند. مقصد نهایی سرمربی پرتغالی قبل از اعلام رسمی. تیم ملی قطر

انتخاب کارلوس کی روش به عنوان سرمربی جدید آنابی پوشان حالا در خبرگزاری های پرتغالی دست به دست می چرخد ​​و باید آن را قطعی دانست. سرمربی سابق تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی 2018 روسیه تصمیم گرفت در کشوری که به دنبال او بود به مربیگری ادامه دهد و در نهایت همکاری این دو پس از 4 سال تاخیر شکل خواهد گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

قطر هفتمین چالش کارلوس کی روش 69 ساله به عنوان سرمربی خواهد بود. مربی ای که پس از حذف تیم ملی ایران از جام جهانی 2022 به جای فلیکس سانچز اسپانیایی مورد توجه قطری ها قرار گرفت.


سرویس خبر شماره: 1867885
11 فوریه 1401 @ 19:06
39.4K امتیاز خبر|

37نقطه نظر

قراردادی 4 ساله با فدراسیون فوتبال قطر امضا کرد

به گزارش رسانه های پرتغالی، کارلوس کی روش قطعا سرمربی تیم ملی قطر می شود.

کی روش لیسبون را به مقصد دوحه ترک کرد