کاپیتان استقلال و خرده ای که باید ادامه پیدا کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این پیش بینی طبیعی بود چرا که امیر عابدزاده پیش از این دروازه بان ثابت تیم ملی شده بود و در دیدار مقابل اروگوئه پس از مصدومیت علیرضا بیرانوند به سمت دروازه بان تیم ملی رفت.تیم ملی اما کارلوس کی روش. این بار معادله را تغییر داد. این تغییر منجر به عملکرد خوب سیدحسین حسینی در دروازه تیم ملی شد چرا که ممکن است از این پس کارلوس به سید حسین حسینی به عنوان دروازه بان دوم ملی پوشان نگاه کند. دروازه بانی که فصل گذشته یکی از مهره های اصلی قهرمانی استقلال بود و در هفته های پایانی مسابقات این فصل نیز استقلالی ها عملکرد خوبی در چارچوب دروازه آبی ها به نمایش گذاشتند.

در دیدار ایران مقابل سنگال، کارلوس کی روش از کاپیتان استقلال در دروازه استفاده کرد، در حالی که قرار بود شماره دو امیر عابدزاده در آن بازی به میدان برود.

کاپیتان استقلال و خرده ای که باید ادامه پیدا کند

با این حال نمی توان انکار کرد که یک عملکرد خوب برای رسیدن به جایگاه خوب در دروازه تیم ملی کافی نیست و سیدحسین برای حفظ جایگاهی که به دست آورده باید همچنان به درخشش خود ادامه دهد. این بار درون دروازه استقلال. تداوم این تماشایی می تواند جایگاه کاپیتان آبی ها را در تیم ملی ارتقا دهد و او را مرد شماره یک آینده کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1845689
7 اردیبهشت 1401 ساعت 12:10 ب.ظ |
17 هزار |

27نقطه نظر