یحیی تحت تاثیر مهاجم جدید: یک برزیلی واقعی!

اگرچه او ممکن است به خوبی لوکادیا نباشد، اما با تکنیک خوب، دویدن و هیکلش، یحیی گل محمدی را تحت تاثیر قرار داد.

یحیی تحت تاثیر مهاجم جدید: یک برزیلی واقعی!

به نظر می رسد پریرا مهاجمی بسیار سخت کوش است که پرسینگ مورد علاقه یحیی گل محمدی را انجام می دهد و می تواند مدافعان حریف را با خود همراه کند و در آخرین لحظه وارد موقعیت شود. البته او به اندازه لوکادیا تجربه حضور در میادین بزرگ را ندارد و مهاجم با استعدادی برای گلزنی نیست.

پریرا روز گذشته یک تمرین انفرادی در ورزشگاه شهید کاظمی با پپه لوسادا بدنساز پرسپولیس انجام داد و امروز با دیگر بازیکنان پرسپولیس تمرین کرد.

البته یحیی برای استفاده از پریرا در آبادان دو جلسه تمرینی با دیک خواهد داشت و در نهایت درباره این بازیکن تصمیم می گیرد. تصمیمی سرنوشت ساز که می تواند پرسپولیس را با یک مهاجم تخصصی به بازی برگرداند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1868493
15 فوریه 1401 در 03:32 ب.ظ
4.5 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

پایان کابوس خرید در آمریکای جنوبی با لئاندرو؟

نکته مهم این است که لئوناردو پریرا نسبت به یورگن لوکادیا زمان کمتری را در خارج از زمین سپری کرد و در بدو ورود به ایران نسبت به مهاجم هلندی شرایط بدنی بهتری از خود نشان داد که این یک مزیت برای خرید زمستانی است.

با این حال ویژگی های بازی او روی کادر مربیگری پرسپولیس تاثیر گذاشته و شاید لئوناردو پریرا از شیخ دیاباته، گزینه اول گل محمدی برای 12 بازی باقی مانده جلوتر باشد.

انتظار می رود لئاندرو پریرا جایگزین مهاجم هلندی یورگن لوکادیا شود. بازیکنی که در ابتدای فصل به این تیم پیوست و در 9 بازی 6 گل به ثمر رساند. او چنان عملکرد درخشانی داشت که حالا با گذشت 7 هفته از ترک ایران همچنان در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

جانشین او همانطور که در این دو تمرین به کادرفنی پرسپولیس نشان داد تمام کننده نیست اما آماده سازی قابل قبولی ارائه کرد و چهره یک مهاجم فعلی و تکنیکی را به نمایش گذاشت.

هر شش گل تصویر یک مهاجم را از این بازیکن نشان می داد. یک قاتل طبیعی که دقیقاً می دانست چگونه توپ را بزند تا دروازه حریف را باز کند و بالاترین نرخ بهره وری را در بین مهاجمان لیگ فیکس به دست آورد.

1798187

او علاوه بر تکنیک و دویدن، فیزیک خوبی نیز دارد و با قد 190 سانتی متری، سبک یک مهاجم آبرومند را دارد. هر چند همه این موارد برای شروع تمرینات او امیدوار کننده است و همه در بازی های آتی و رسمی نشان داده خواهد شد.

1798186

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لئاندرو پریرا نامی ناشناخته برای فوتبالدوستان ایرانی است. تنها یک هفته طول کشید تا نام او در رسانه های ایران مطرح شود تا اینکه به پرسپولیس منتقل شد و حالا تمرینات پرسپولیس را هم پشت سر گذاشته است.