اعلام آمادگی صادقی با هدف امیدوارکننده

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سعید صادقی که در درگیری با یکی از هواداران تهرانی مصدوم شده بود، پس از مدت ها برای این تیم به میدان می رود و مشکلی برای همراهی این تیم مقابل مس رفسنجان نخواهد داشت.

هافبک بازیساز پرسپولیس که در آن بازی در ترکیب یحیی گل محمدی مقابل پیکان حضور ثابتی داشت، در آن بازی تدارکاتی توانست یکی از گل های تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند و حالا آماده بازی برابر مس رفسنجان است. . صادقی فصل گذشته در دربی کرمان در ترکیب گل گهر عملکرد درخشانی مقابل مس رفسنجان داشت و حالا باید دید با چه شرایطی مقابل این حریف در فهرست پرسپولیس قرار خواهد گرفت و آیا او می تواند انتظارات را برآورده کند. کادر فنی و هواداران استعداد خود را در این بازی نشان می دهد یا خیر؟

هافبک پرسپولیس پس از مدت ها غیبت در لیست، موفق شد در بازی تدارکاتی مقابل پیکان برای پالیشنی ها گلزنی کند.

اعلام آمادگی صادقی با هدف امیدوارکننده

هافبک گلزن پرسپولیس پس از مدت ها به این تیم برمی گردد و برای حضور در تیم یحیی گل محمدی در این رقابت ها حضور خواهد داشت تا این تیم به دنبال شرایط بهتری مقابل حریف باشد. سرمربی سرخ ها که این روزها به دلیل حضور در اردوی تیم ملی هیچ ملی پوشی در ترکیب ندارد قرار است بازیکنانش را مقابل حریف قدرتمند رفسنجانی آماده کند و باید ببینید بعد از شکست مقابل سپاهان آنها در این دیدار خارج از خانه پیروز خواهند شد. آیا آنها یک بار دیگر از نظر روحی در رقابت برای قهرمانی خواهند بود؟



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1897637
آوریل 6, 1402 در 8:41 ب.ظ
3.5 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر