دوست دارم برادرزاده ام خوب بازی کند، اما پرسپولیس می برد/دیاباته بهتر از لوکادیا است

او درباره بازی پرسپولیس مقابل هواداران در ورزشگاه دستجردی و اینکه زمین این ورزشگاه خیلی خوب نیست صحبت کرد. شاید اگر بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می شد برای تیم طرفدار بهتر بود که می توانستند با بلیت فروشی درآمد کسب کنند. من چند سالی در تیم راه آهن بازی کردم و می دانم که اگر تماشاگران به ورزشگاه بیایند تامین امنیت آنها سخت می شود زیرا ورزشگاه در وسط یک منطقه مسکونی است. ای کاش بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می شد تا هواداران بازی جذاب تری را ببینند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی ادامه داد: می توانستند بگویند گل او ساده بود اما زدن چنین گلی واقعا سخت است، به نظر من اگر لوکادیا به پرسپولیس برگردد خیلی برای تیم مفید خواهد بود. با این حال، من خیلی علاقه مند بودم که دیاباته را به پرسپولیس بیاورم، زیرا او یک گلزن وحشی است که حفظ توپ و قدرت حمله خوبی دارد. به نظر من دیاباته در استقلال خیلی خوب بود و امیدوارم با همین آمادگی و توانایی به پرسپولیس آمده باشد.

وی افزود: در اراک تیم خوب آلومینیوم را خیلی خوب شکست دادیم و نفت آبادان را هم بردیم، اما همچنان معتقدم تمرینات پیش فصل تاثیراتی روی بدن بازیکنان دارد. به نظر من هر چه بازی ها بیشتر می شود بدن بازیکنان آزادتر می شود، البته گرفتن 8 امتیاز از چهار بازی نتیجه خوبی است، به خصوص اینکه الان پرسپولیس در صدر است. مشکل دیگر این است که بازیکنان جدید هنوز کاملا با بازیکنان قدیمی سازگار نشده اند و این اردو هم نیاز به زمان دارد.

وی در خصوص پیشرفت تیم پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر گفت: پیشرفت پرسپولیس تا اینجا خوب بوده است. دو بازی اول پرسپولیس مقابل دو تیم خوب مثل ذوب آهن و فولاد بود. طبیعی است که تیم ها در هفته های ابتدایی لیگ درگیر تمرینات بدنی باشند و فکر می کنم پرسپولیس در دو بازی اول چنین مشکلی داشت و بدن بازیکنان کاملا آزاد نشد. فکر می کنم پرسپولیس در دو بازی اول مستحق برد بود. هر چند تا الان بد پیش نرفته.

اعتزیری درباره حضور برادرزاده اش در ترکیب هواداران برای بازی با پرسپولیس، افزود: اینکه برادرزاده ام در این دیدار بازی می کند بسیار جالب است. من طرفدار پرسپولیس هستم و امیدوارم نیما بازی خوبی انجام دهد اما در نهایت پرسپولیس پیروز می شود.

مهاجم دهه 80 پرسپولیس با اشاره به جذب لوکادیا و شیخ دیابات و تاثیر حضور آنها در پرسپولیس خاطرنشان کرد: به نظر من دیابه برتر از لوکادیا است زیرا او در استقلال و فوتبال ایران بازی کرده و این مکان را به خوبی می شناسد، اما لوکادیا برای این کار زمان می برد. حل شود، چون فوتبال ایران را کامل نمی شناسد. از سوی دیگر، بدن او هنوز کاملا آماده نیست، اما او یک مهاجم حرفه ای است و شما دیده اید که او یک گل کلاسیک و حرفه ای به ثمر رسانده است.