رفتار عجیب و وحشتناک باشگاه لیگ برتری / دانستن این که بازیکن متجاوز است و با او بازی می کند!



یک فوتبالیست بین‌المللی روز دوشنبه پس از یورش پلیس به خانه‌ای در شمال لندن دستگیر شد و به‌دلیل حمله‌ای که ماه گذشته در تعطیلات خود در منطقه مدیترانه به سر می‌برد، مورد بازجویی قرار گرفت. سپس دو اتهام دیگر فاش شد و این بازیکن که بنا به دلایل قانونی نامش فاش نشد، دوباره به ظن دو مورد تجاوز جنسی در سال 2021 علیه یک زن دیگر دستگیر شد.

اکنون مشخص شده است که باشگاه در پاییز گذشته از اتهام تجاوز جنسی علیه این فوتبالیست مطلع شده و او فصل گذشته نیز با وجود چنین اتهاماتی به بازی در تیم اصلی ادامه داده است. این بازیکن تا اوت با قید وثیقه آزاد شد.

اولین قربانی او ادعا کرد که ماه گذشته هنگام تعطیلات خود در دریای مدیترانه مورد تجاوز قرار گرفته است. بنا بر گزارش ها، او از استراحتگاه پنج ستاره ای که در آن اقامت داشت فرار کرد و نزد دوستان و خانواده خود بازگشت. در بریتانیا، این زن با پلیس صحبت کرد و عکس هایی را که ضرب و شتم و کبودی روی بدن او را نشان می داد به پلیس نشان داد.

سخنگوی پلیس متروپولیتن گفت: “در 4 ژوئیه یک ادعای تجاوز جنسی علیه یک زن 20 ساله به پلیس گزارش شد. تجاوز جنسی در ژوئن 2022 اتفاق افتاد. در 4 ژوئیه مردی مظنون به تجاوز دستگیر و بازداشت شد. در بازداشت پلیس، او به ظن دو تجاوز جنسی دیگر که در آوریل و ژوئن 2021 به زن دیگری انجام شد متهم شد. “تحقیقات در مورد شرایط ادامه دارد.”

روزنامه ‘سان’ با باشگاه لیگ برتری تماس گرفت اما باشگاه حاضر به ارائه هیچ توضیحی نشد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی