رونی: زمان جدایی رونالدو و پوگبا فرا رسیده است


سرویس خبر شماره: 1818118 |
16 فروردين 1401 ساعت 10:43 |
274 امتیاز خبر|

0نظرات

وین رونی ستاره سابق منچستریونایتد معتقد است جدایی کریستیانو رونالدو و پل پوگبا به نفع تیم است.

ستاره سابق یونایتد گفت: “او در ابتدای فصل چند گل مهم به ثمر رساند و مقابل تاتنهام هت تریک کرد، اما من فکر می کنم اگر باشگاه به دنبال ساختن آینده ای است باید به دنبال بازیکنان جوان تر و تشنه تر باشد.” با اشاره به وضعیت رونالدو.
وی همچنین با اشاره به اینکه شرایط ستاره پرتغالی با اولین حضورش در یونایتد متفاوت است، افزود: کریستیانو پیر است و قطعا بازیکنی در سن بیست سالگی نیست و این اتفاقی است که برای همه می افتد. او تهدیدی جدی برای دروازه است. اما من فکر می کنم که تیم برای ادامه بازی به اقدامات بیشتری نیاز دارد.”
او گفت: فکر می کنم پوچتینو توانایی خود را در لیگ برتر نشان داده است. او لیگ را می شناسد و در تاتنهام و ساوتهمپتون خوب بازی کرده است. “اگر انتخاب با من بود، آن را انتخاب می کردم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یونایتد در هفته های اخیر نتوانسته وضعیت خود را بهبود بخشد و تساوی مقابل لسترسیتی تا حدودی امیدهای این تیم را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده کمرنگ کرده است.
درباره احتمال جدایی رونالدو و پوگبا از این تیم زیاد صحبت شده است، به خصوص که قرارداد این هافبک فرانسوی در پایان فصل به پایان می رسد و هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست.
رونی در مورد اولدترافورد گفت: فکر می کنم به نقطه ای رسیده ایم که او بهتر است یونایتد را ترک کند. اگر پل با خودش روراست باشد، می داند که پس از بازگشت به یونایتد به اندازه قبل موثر نبوده است. من بازی او را برای تیم فرانسه دیدم و او بازیکنی کاملا متفاوت در این تیم است.