مانوئل نویر دو مدعی جام جهانی را معرفی کرد

مانوئل نویر، کاپیتان تیم ملی آلمان معتقد است برزیل و آرژانتین می توانند قهرمان این جام جهانی شوند.

مانوئل نویر دو مدعی جام جهانی را معرفی کرد

مانوئل نویر درباره احتمال قهرمانی تیم ملی آلمان در جام جهانی گفت: ما تیم بسیار خوبی با ترکیبی فوق العاده از بازیکنان با تجربه و جوان در این دوره داریم. اگر در طول جام جهانی همه جهان پتانسیل خود را به عنوان یک تیم نشان دهد زمین مقابل حریفان ما می توانیم به هر هدفی برسیم.نکته ویژه تیم ما این است که تیم بسیار خوبی در همه ابعاد داریم و زمانی که بازی مهمی در پیش داریم می توانیم قدرت بیشتری را از روی نیمکت تزریق کنیم.


سرویس خبر شماره: 1854513
29 نوامبر 1401 @ 6:57 ب.ظ
6.7 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

ستاره تیم ملی آلمان در جام جهانی؟ ما بازیکنان کلیدی زیادی داریم که می توانند سرنوشت یک مسابقه را تعیین کنند. فکر می کنم جمال موسیالا می تواند یکی از آن بازیکنان این تورنمنت باشد و بازی مقابل او برای هر حریفی سخت خواهد بود.

مدعیان قهرمانی جام جهانی؟ نمایندگان آمریکای جنوبی مانند برزیل و آرژانتین در شرایط بسیار خوبی هستند، بنابراین من آنها را مدعی اصلی قهرمانی می دانم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، طی یک سال گذشته شرایط تیم ملی آلمان تغییر کرده و با حضور هانسی فلیک روی نیمکت آلمان، این تیم به اوج خود باز می گردد. اما مانوئل نویر، دروازه بان باتجربه ملی پوش آلمان معتقد است که دو نماینده قدرتمند آمریکای جنوبی اولین قهرمان جام جهانی هستند و البته مانشافت نیز می تواند در این مدت به موفقیت هایی دست یابد.