مسی دوستی فروتن اما بی رحم در زمین است

تقویم مملو از مسابقات باشگاهی قبل از شروع جام جهانی
ما یک بازی مقابل یونایتد در استون ویلا در تاریخ 13 نوامبر داریم. وقتی دیدمش گفتم لعنت بهش! این چه وضعیتی است؟ بازی مقابل یونایتد هفت یا هشت روز قبل از اولین بازی ما در جام جهانی برگزار می شود. زمانی که به این بازی نزدیک شویم، تصمیم خواهم گرفت که آخرین بازی باشگاه را انجام دهم یا برای شروع جام جهانی آماده شوم.

اما وقتی مسی به میدان مسابقه می رسد، شبیه یک جانور می شود. او به ما کمک می کند تا مانند او باشیم. از نظر فوتبالی در سطحی است که هیچکس نمی تواند به آن برسد. او انتظار دارد همه از حداکثر پتانسیل خود استفاده کنند. مسی به من کمک کرد تا دروازه بان بهتری باشم.

به گزارش “ورش سه”، امیلیانو مارتینز، مدافع آرژانتینی استون ویلا به همراه دیگر بازیکنان تیم ملی این کشور این روزها در اردوی تدارکاتی حضور دارد تا در دو دیدار دوستانه شرکت کند.


سرویس خبر شماره: 1844910
31 سپتامبر 1401 @ 21:57 |
2.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

امیلیانو مارتینز:

امیلیانو مارتینز دروازه بان تیم ملی آرژانتین درباره وضعیت آلبی سلسته و ستاره های آنها در آستانه جام جهانی صحبت کرد.

مسی دوستی فروتن اما بی رحم در زمین است

آرژانتین کاندیدای جام جهانی؟
ما هرگز نگفتیم دوست داریم با چه تیم هایی روبرو شویم و هرگز نگفتیم که مدعی جام هستیم. به همین ترتیب ادامه خواهیم داد. ما برای رسیدن به هدف خود با نهایت تواضع و سخت کوشی تلاش می کنیم. ما بهترین های دنیا را داریم. تنها چند روز تا جام جهانی باقی مانده است و ما در تلاش هستیم تا این رویا را محقق کنیم و به شدت هیجان زده هستیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مارتینز در مصاحبه با روزنامه آرژانتینی کلارین درباره شانس کشورش در جام جهانی قطر، لیونل مسی، آمادگی آلبی سلسته برای جام جهانی و موضوعات دیگر صحبت کرد.

نقش رهبری مسی در تیم ملی آرژانتین
من دو سه سال است که لیونل را می شناسم. او فردی بسیار متواضع است. مسی همه را شگفت زده می کند. در اردوهای تیم ملی با همه شوخی می کند و می خندد و از هر لحظه لذت می برد. ما هم دوست داریم با او باشیم. در ابتدای ورودم به این کمپ استرس داشتم اما حضور مسی و سایر ستاره ها باعث شد احساس کنم در تعطیلات هستم.