نمایش نیمار و امباپه؛ پنالتی بیکار (تصویر)

از 6 گل پی اس جی در این دیدار، دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. نیمار در دقیقه 32 گل دوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و کیلیان امباپه در دقیقه 86 پنالتی را مهار کرد تا گل ششم پی اس جی را وارد دروازه اوزاکا کند.

در پیروزی 6-2 پاری سن ژرمن مقابل گامبا اوزاکا، نیمار و امباپه دو پنالتی را به شکلی عجیب و شبیه حرکت آهسته به ثمر رساندند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن امروز در آخرین روز از تور تابستانی خود در این کشور در دیداری دوستانه در ژاپن به مصاف گامبا اوزاکا رفت و با درخشش ستاره های خود موفق شد حریف را از پیش رو بردارد. 2.

یکی از نکات جالب این دیدار نحوه زدن آن دو شوت به دروازه بود. وقتی نیمار و امباپه پشت توپ ایستادند تا پنالتی هایشان را بزنند، با آرامش به سمت توپ رفتند و توپ را به بیرون زدند. ضربه های این دو به سمت دروازه برای تماشاگران بازی شبیه به حرکت آهسته بود.

پنالتی نیمار

سوال اینجاست که آیا نیمار و امباپه در شروع فصل جدید و در دیدارهای رسمی این جسارت را خواهند داشت که در حالی که پشت پنالتی ایستاده اند ضربات خود را به شکلی عجیب و دراماتیک به سمت دروازه حریف شلیک کنند؟



مجله اخبار فوتبال خارجی

نوع حرکت نیمار و امباپه به گونه ای بود که به نظر می رسید این دو تا قبل از شروع بازی با هم هماهنگ شده بودند تا اگر در جریان بازی پنالتی گرفتند، در حرکات مشابه پنالتی هایشان را بزنند.

پنالتی امباپه با حرکاتی مشابه پنالتی قبلی نیمار


سرویس خبر شماره: 1835305
03 مرداد 1401 @ 20:58 |
5.2 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر