هالند می خواست به رئال برود اما… / آخرین تاثیر مینو رایولا قبل از مرگش!

گفته می شود هلند از شرایط ادن هازارد درس گرفته و به همین دلیل می خواسته این بند را در قراردادش لحاظ کند تا در صورت ناکامی در رئال، او به راحتی مادرید را ترک کند. در حال حاضر مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

بر اساس این گزارش، مینو رایولا، سرمربی فقید ارلینگ هالند، از مدیران رئال خواسته تا قبل از مرگش با موکلش قرارداد امضا کنند تا او پس از اتمام دومین فصل حضورش در برنابئو در سال 2024، با پرداخت 150 میلیون یورو، این تیم را ترک کند. . . رئال به شدت با این بند مخالفت کرد زیرا بی معنی بود که بخواهیم روی بازیکنی سرمایه گذاری کنیم که دو سال بعد می تواند آن را ترک کند.

هالند ستاره نروژی دورتموند خیلی زود تصمیم گرفت به یکی از باشگاه های رئال مادرید یا منچسترسیتی بپیوندد و البته اولویت او حضور در اسپانیا بود. او از سرمربی خود خواسته بود که ترتیبی دهد که او در رئال مادرید بماند تا بتواند به فوتبالش در اسپانیا ادامه دهد.

این بازیکن به رئال مادرید منتقل شد اما به دلیل مصدومیت و دلیل دیگری که امروز توسط رادیو کادنا فاش شد، از بازی خارج شد.

روزی که رسانه های انگلیسی مانند اسکای اسپورت از انتقال دائمی ارلینگ هالند به منچسترسیتی خبر دادند، رادیو Cadenaser اسپانیا گزارشی از دلایل انتقال این ستاره به رئال مادرید منتشر کرد.