پاتر: من نمی دانم چرا نظرات در مورد مونت تقسیم شده است.

آنها از آنچه که دارند بهترین استفاده را می کنند و من به توماس و همه در برنتفورد ادای احترام می کنم. من همیشه تحت تاثیر عملکرد سرمربی برنتفورد بوده ام. آنها مرتب حمله می کنند و در دفاع مستحکم هستند. برنتفورد حریف سرسختی است.

گراهام پاتر سرمربی چلسی از اولین هفته های حضورش روی نیمکت این تیم راضی است.

پاتر: من نمی دانم چرا نظرات در مورد مونت تقسیم شده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عملکرد چلسی پس از آمدن گراهام پاتر و اخراج توماس توخل بهتر شده است و این تیم نسبت به هفته های ابتدایی فصل نتایج خوبی در لیگ قهرمانان و لیگ برتر کسب کرده است. در آستانه بازی لیگ برتر مقابل برنتفورد، گراهام پاتر در یک کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و گفت که دوست دارد با ستاره ای مانند میسون مانت در چلسی کار کند.

گراهام پاتر گفت: “البته، من خوشبین ترین فرد نسبت به وضعیت نیستم. شما نمی توانید چیزی را پیش بینی کنید، اما از نظر نتایج همه چیز فوق العاده خوب پیش رفته است. احساس در تیم واقعا مثبت است، کمتر از 6 هفته گذشته است که من “من در چلسی بوده ام. و راه درازی در پیش داریم. برنتفورد در سبک خود بسیار خوب عمل کرد و توماس فرانک نیز عالی عمل کرد.

درخشش میسون مانت در هفته های اخیر؟ کار کردن با این بازیکن لذت بخش است. میسون مانت شخصیت بزرگی دارد و عاشق بازی برای چلسی است. من تعجب می کنم که نظرات مختلفی در مورد این بازیکن وجود دارد، اما هم از بیرون و هم وقتی با مونت کار می کنید، متوجه می شوید که او تمام ویژگی های یک بازیکن برتر را دارد.


سرویس خبر شماره: 1848877
26 مه 1401 در 6:32 ب.ظ.
589

0نقطه نظر

عملکرد کپا آریزابالاگا در هنگام مصدومیت ادوارد مندی؟ من واقعا تحت تاثیر شخصیت او هستم. کپا فوتبال را به خوبی درک می کند و فردی مسئولیت پذیر است. باعث خوشحالی است که چنین افرادی با سخت کوشی به اهداف خود می رسند.»



مجله اخبار فوتبال خارجی