اتصالات یورگ اشمادکه ممکن است به لیورپول برتری جدید مانو کونه بدهد – لیورپول اف سی

اگر او به این نقش منصوب شود، اشمادکه جونیور یک پنجره نقل و انتقالات مهم برای گلادباخ را که قبلاً بازیکنان کلیدی لارس استیندل، مارکوس تورام و رامی بنسباینی را به عنوان بازیکن آزاد ترک کرده اند، نظارت خواهد کرد.

2PPFEFC مونشن گلادباخ، آلمان.  23 آوریل 2023. فیرو : 2023/04/23، فوتبال، فوتبال، لیگ 1، بوندسلیگا 1، فصل 2022/2023، گلادباخ، بوروسیا مونشن گلادباخ - یونیون برلین 0: 1 Manu KONE، Gladbach، تک اکشن/CreditAlam اخبار زنده

به گزارش نشریه آلمانی ضربه زنندهپسر اشمادکه، نیلز، قرار است مدیر ورزشی بوروسیا مونشن گلادباخ را بر عهده بگیرد.

ادعا می شود که کونه با قیمتی در حدود 35 میلیون پوند در دسترس است که می تواند سرمایه گذاری معقولی باشد زیرا لیورپول به دنبال اصلاحات اساسی در خط هافبک خود است.

این پیشرفت زمانی رخ می دهد که چهره نزدیک به یورگن کلوپ به سمت خروج گلادباخ می رود و دنیل فارکه از وظایف خود به عنوان سرمربی کنار گذاشته می شود.

با این حال، ارتباط بین کسانی که مسئول نقل و انتقالات در لیورپول و گلادباخ هستند، می تواند هر معامله ای را حل کند.

شاید بتوان آن مذاکرات را سر میز شام انجام داد!

https://www.thisisanfield.com/2023/06/jorg-schmadtkes-connections-may-give-liverpool-major-manu-kone-advantage/ منبع:

اشمادکه نقش جدید خود را در آنفیلد برای سه ماه آینده برعهده گرفت و پیش از این پس از یک دوره طولانی در ولفسبورگ در کشورش بازنشسته شد.

در طول کار خود در آلمان، این مرد 59 ساله به دلیل ماهیت صریح خود به چهره ای قطبی تبدیل شد و اغلب خود را در تضاد با کسانی می دید که در کنار آنها کار می کرد.

البته یکی دیگر از بازیکنانی که انتظار می رود گلادباخ را ترک کند، کونه است – و تعجبی نخواهد داشت که اکنون تماسی بین یورگ و نیلز اشمادکه وجود داشته باشد.

یورگ اشمادکه ممکن است یک شخصیت تفرقه‌انگیز در آلمان باشد، اما مدیر ورزشی لیورپول ممکن است ارتباطات لازم برای جذب مانو کونه را داشته باشد.

02.10.2011, AWD-Arena, Hannover, GER, 1.FBL, Hannover 96 vs Werder Bremen, im Bild Klaus Allofs (Geschaeftsfuehrer Profifussball Werder Bremen) و Joerg Schmadtke (Sportlicher Leiter vonER, Hannover) 1.FBL، هانوفر 96 مقابل وردر برمند در 02/10/2011، AWD-Arena، هانوفر، آلمان.  EXPA Pictures © 2011، PhotoCredit: EXPA/ nph/ Schrader ****** خارج از GER / CRO / BEL ******

اما با توجه به اینکه کونه هافبک 22 ساله به عنوان یک هدف بالقوه برای لیورپول در تابستان امسال ظاهر شد. SPORT BILD، روابط او ممکن است مفید باشد.

او تنها هافبکی نیست که در رادار قرار دارد، الکسیس مک آلیستر از برایتون و خفرن تورام از OGC نیس نیز به همراه رایان گراونبرچ از بایرن مونیخ و متئوس نونس از ولوز مورد توجه قرار گرفته اند.