احترام به فوتبال؛ آرنولد را آتش بزن!

در این آشفته بازار و نظرات متضاد، باید دید فدراسیون فوتبال استرالیا چه تصمیمی برای رقابت در پلی آف مقابل تیم سوم آسیایی و – در صورت پیروزی – تیم پنجمی آمریکای جنوبی اتخاذ خواهد کرد. .


سرویس خبر شماره: 1816659 |
04 فروردين 1401 ساعت 20:37 |
1,410 امتیاز خبر|

0نظرات

خشم هواداران استرالیایی پس از باخت به ژاپن؛

yabigjabroni: آرنولد باید برود. استرالیا برای صعود به جام جهانی در گروه سختی قرار داشت و این مربی نتوانست از آن گروه سهمیه بگیرد. او هیچ شانسی برای موفقیت ندارد.

david_ossip: به افتخار فوتبال، آرنولد باید امشب اخراج شود!

کانگوروها پنجشنبه شب در مرحله مقدماتی جام جهانی با نتیجه 2 بر صفر مغلوب ژاپن شدند.

در بازی امشب مقابل ژاپن این استرالیا بود که نیاز به برد داشت و سامورایی ها به تساوی خوشحال شدند. با این وجود، تیم موریاسو خط حمله بود و استرالیا در فاز حمله موفقیت چندانی نداشت. این وضعیت تا دقایق پایانی ادامه داشت و در نهایت ژاپن دو گل به ثمر رساند و جواز حضور در جام جهانی را گرفت و استرالیا باید شانس خود را برای صعود در پلی آف محک بزند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

نتیجه بازی امشب به این معنی است که استرالیا باید در بازی های پلی آف بین قاره ای در ژوئن شرکت کند تا جواز حضور در جام جهانی 2022 را کسب کند. شاگردان گراهام آرنولد قرار است پس از شکست دوباره گرد هم آیند و به عنوان افراد مشهوری مانند ایران بلیت قطر را رزرو کنند. ، کره، ژاپن و عربستان سعودی عروج مستقیم خود را جشن می گیرند. در چنین شرایطی فشار روی سرمربی استرالیایی زیاد است اما هنوز مشخص نیست تصمیم برکناری او گرفته می شود یا خیر.

با وجود این شرایط، به گفته مارک میلیگان، گزینه های جایگزینی آرنولد محدود است. او گفت: “در زمان محدودی که داریم، آمدن شخص دیگری بسیار دشوار است. من فکر می کنم ما باید به گزینه های ملی نگاه کنیم و در حال حاضر فکر می کنم پوپوویچ بهترین گزینه است.”

در اینجا تعدادی از این توییت ها آمده است:

افکار عمومی چندان به نفع سرمربی 58 ساله استرالیایی نیست. گروهی از هواداران فوتبال در استرالیا معتقدند که در این برهه نیاز شدیدی برای تغییر مربی وجود دارد تا شرایط حضور در جام جهانی فراهم شود. بلافاصله پس از باخت به ژاپن و ناکامی استرالیا در رسیدن مستقیم به قطر 2022، شاهد حمله عصبانی هواداران استرالیایی به سرمربی تیمشان بودیم.

AleaguesCentra: اگر بیدار شوم و نبینم که اتحادیه فوتبال استرالیا همکاری با آرنولد را متوقف نکرده است، قطعا عصبانی خواهم شد.

آرلوند که تنها یکی از شش مسابقه اخیر را برده بود، نتوانست از خود در برابر منتقدان دفاع کند. استرالیا اکنون با راه سختی برای راهیابی به جام جهانی 2022 روبرو است و دیگر نمی تواند لغزش های دور مقدماتی پلی آف را تکرار کند.