ادعای نماینده مو صلاح و شایعه انتقال آرتور – آخرین اخبار LFC – باشگاه لیورپول

مزخرف. این موضوع هرگز مورد بحث و بررسی قرار نگرفت. حتی به ذهن ما نرسیده است که به لیگ قهرمانان صعود کنیم.

لندن، انگلستان - شنبه، 25 فوریه 2023: دیوگو جوتا از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه کریستال پالاس و باشگاه لیورپول در سلهرست پارک.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • پپ گواردیولا بررسی نام لیورپول بیشتر از چیزی که انتظار می رود اتفاق می افتد و آخرین اشاره او به یکی از معروف ترین شب های قرمزها مربوط می شود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات لیورپول

– رامی عباس عیسی (@RamyCol) 27 فوریه 2023

نشست خبری یورگن کلوپ پیش از ولوز ساعت 13:30 فردا برگزار می شود.

رامی عباس عیسی، ایجنت مو صلاح می گوید شایعه نقل و انتقالاتی که روز دوشنبه در مورد این بازیکن مصری منتشر شد، “بیهوده” است.

لیورپول در این فصل و صلاح نیز با مشکل مواجه بوده اند، اما اگر نتوانند در لیگ قهرمانان سال آینده حضور پیدا کنند، راهی برای پرش از کشتی وجود ندارد.

البته صلاح تابستان گذشته قرارداد بلندمدت جدید لیورپول را پس از ماه‌ها ابهام در مورد اینکه آیا لیورپول آماده است تا قراردادی را به او بدهد که او را تبدیل به پردرآمدترین بازیکن تاریخ باشگاه کند یا نه، روی کاغذ آورد. .

3 چیز امروز: مصدومیت “عجیب” جوتا

این قرارداد در اول ژوئیه سال گذشته تایید شد و باشگاه از توئیت کنایه آمیز عباس به عنوان بخشی از اعلام آن زمان استفاده کرد.

نتیجه ای که نیوکاسل می خواست نبود، اما دیدن بازگشت لوریس کاریوس در بازی یکشنبه خوب بود. اولین بازی او در 728 روز است و می تواند به عملکرد خود افتخار کند.

سیگریو، انگلستان - شنبه، 17 سپتامبر 2022: آرتور ملو بازیکن لیورپول پس از بازی لیگ برتر 2 دسته 1 بین تیم های زیر 23 ساله های لستر سیتی و تیم زیر 23 سال باشگاه لیورپول در زمین تمرین لستر سیتی.  لیورپول 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • لیورپول در تابستان آرتور را با قرارداد دائمی به خدمت نخواهد گرفت، زیرا پالمیراس و گرمیو برزیلی را در سرزمین مادری اش می خواهند.کوریره دلو اسپورت)
  • قرمزها علاقه مند به جذب نیکولو بارلا از اینترمیلان به عنوان بخشی از بازسازی هافبک خود هستند.کوریره دلو اسپورت)

کار پاتر بی خطر است، اما تا کی؟

در جمع بندی اخبار روز دوشنبه لیورپول، ایجنت مو صلاح با گمانه زنی ها مبنی بر احتمال بازگشت آرتور به برزیل، یک شایعه را “بیهوده” رد کرد.

امروز عصر هیچ مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود، مگر اینکه بازی سوانسی و روترهام در چمپیونشیپ (8 بعد از ظهر به وقت گرینویچ)، ویارئال – ختافه در لالیگا (8 بعد از ظهر) یا لاتزیو مقابل سمپدوریا در سری آ (7:45 بعد از ظهر) را دوست داشته باشید.

پست اجتماعی روز و مسابقه شب

مراقب باشید، قرمزها!



https://www.thisisanfield.com/2023/02/mo-salah-agent-claim-arthur-transfer-rumour-latest-lfc-news/ منبع:

منچستر، انگلیس - یکشنبه، 8 ژانویه 2023: گراهام پاتر، مدیر چلسی، در جریان بازی دور سوم جام حذفی بین باشگاه منچستر سیتی و چلسی اف سی در استادیوم سیتی منچستر.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • چلسی با وجود نتایج ضعیف همچنان در کنار گراهام پاتر سرمربی تیم ایستاده است.ورزشکاران)
  • ارلینگ هالند قرار است قرارداد جدیدی را با نایک به ارزش 20 میلیون پوند در سال امضا کند.ورزشکاران)

یک خبر اخیر از طریق خبرگزاری فوتبال اسپانیا فیچاجسیک منبع ضعیف برای شایعات نقل و انتقالات، پیشنهاد کرده است که صلاح برای ترک لیورپول در صورت شکست آنها در جمع چهار تیم برتر، آماده است.