اصرار نکنید، ساپینتو به این ستاره اعتقادی ندارد/ اتوبان سرمربی استقلال و پدیده جام جهانی مسدود شده است!

یکی از سوالاتی که پیرامون دیدارهای استقلال وجود دارد عدم استفاده از ابوالفضل جلالی در ترکیب آبی پوشان است. مدافعی که حضوری غیرمنتظره در فهرست نهایی تیم ملی جام جهانی داشت و حتی فرصت بازی با آمریکا را پیدا کرد و دقایقی بازی کرد.

تمرین استقلال به مدت دو روز در میان غافلگیری هوادارانش تعطیل شد و پس از آن در خبرها آمده بود ابوالفضل جلالی، ملی پوش ایرانی در جام جهانی فوتبال جهان 2022 قطر، آماده ترین بازیکن جام جهانی بود. ترکیب Les Bleus و احتمالا برای بازی برای تیمش به رفسنجان سفر می کند.

این صحبت ها باعث شد ابوالفضل جلالی تمرینات سخت تری داشته باشد تا اتوبان یک طرفه اش با سرمربی استقلال دو طرفه شود غافل از اینکه این بزرگراه مسدود است!

در صورت تمدید رسمی قرارداد ساپینتو، ابوالفضل جلالی چاره ای جز جدایی نخواهد داشت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

در نشست خبری قبل و بعد از بازی با صنعت نفت از ساپینتو در این باره سوال شد. سرمربی استقلال در پاسخ گفت: انتظار زیادی از او در تمرینات و رفتارش دارم و باید برای ورود به تیم اصلی بیشتر نشان دهد. بازیکنی که بازی نمی کند باید تلاش کند 100 درصد بدهد و خودش را به مربی و تیم نشان دهد. اگر این بازیکن حاضر نشود، اما بازیکنان دیگر حاضر شوند، حتی اگر قبلا ملی پوش بوده است. اینطور نیست که بگوییم به خاطر غیبت جلالی بازی را نبردیم. او در بازی های زیادی حضور نداشت، اما ما پیروز شدیم.