اعتراض به استقلال خوزستان پس از جنجال آستارا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آخرین دیدار هفته هشتم لیگ آزادگان با اتفاقات عجیبی همراه بود و در حالی که سید مهدی سیدعلی، داور دیدار شهرداری آستارا و استقلال خوزستان، قضاوت این دیدار را داشت. در الف در دقیقه 90 پنالتی را به سود آبی پوشان اعلام کرد و پس از مشورت با داور چهارم از تصمیم خود صرف نظر کرد.

کیوان بابادی مدیرعامل استقلال خوزستان دیگر معترض این تیم است. وی با اشاره به تلاش تیمش در این بازی گفت: فارغ از عملکرد فنی برتر تیم ما که به خصوص در نیمه دوم کاملاً جریان بازی را کنترل کرد و مستحق برد بود، واقعاً عجیب است که تصمیمی گرفته شود. مسیر. اگر داور حتی یک درصد هم به پنالتی شک داشت، مطمئناً در آن دقیقه و در زمین حریف اعلام پنالتی نمی کرد. خیلی متاسفم که قانون یه شهر دیگه اینجوری نادیده گرفته میشه. استقلال خوزستان همیشه به جامعه داوری احترام می گذارد و ما برخلاف سایر تیم ها سعی کردیم با دعوا و فحاشی به آنها فشار نیاوریم و حال و هوای بازی را به نفع خود تغییر ندهیم. با این حال تنها خواسته ما این است که با توجه به اتفاقاتی که در زمین می افتد، حق تیم ما نادیده گرفته نشود. ما به عملکرد فنی و پتانسیل تک تک خود ایمان داریم و نیازی به لطف کسی نداریم و همین که حق ما را بدهند کافی است.

اما این تیم مدعی است که در این فصل چندین بار به خاطر تصمیمات داوری متضرر شده است و مصداق بارز این دو تصمیم بد، سیدعلی در جدال با شهرداری آستارا است. پورموسوی با تاکید بر از دست دادن دو پنالتی تیمش گفت: در یک صحنه توپ به بازیکن حریف برخورد کرد و پنالتی مردود اعلام شد. ما اعتراض نکردیم و نمی خواستیم به تیم داوری فشار بیاوریم. اما در سکانس دوم کاملاً عجیب بود که آقا سیدعلی با این تجربه ناگهان تصمیم خود را تغییر داد. بازیکن ما مقابل مدافع حریف قرار گرفت و چطور می تواند بگوید مهاجم بعد از تغییر تصمیمش خطا کرده است. حتی کمک داور هم وقتی پنالتی اعلام شد به حریف اعتراض کرد و گفت پنالتی واضح تر است! بعدها مشخص نشد داور چهارم با چه فشاری تصمیم خود را نسبت به آقای سیدعلی برای جلوگیری از اعلام پنالتی گرفته است.

قهرمان سابق لیگ برتر ایران که در این فصل تلاش می کند به سطح اول فوتبال ایران بازگردد، می گوید در هفته های اخیر از اشتباهات داوری آسیب دیده است.

اعتراض به استقلال خوزستان پس از جنجال آستارا

باشگاه استقلال خوزستان البته در لحظات پرتنش این دیدار حتی پس از تغییر تصمیم داور که منجر به از دست دادن یک پیروزی خارج از خانه شد، سعی کرد اوضاع را آرام کند.

بهمن بهمن سرمربی استقلال خوزستان که روزهای پرتلاطمی را در آستارا سپری کرد به قضاوت داور اعتراض کرد و گفت: استقلال خوزستان فراز و نشیب های این فوتبال را داشته است. زمانی قهرمان لیگ برتر بودیم و امروز در لیگ آزادگان هستیم. یک روز در آسیا بازی داشتیم و امروز باید برای صعود بجنگیم. اما دوست دارم بدانیم در جنگ ترفیع چه کسانی با ما روبرو هستند. ما می خواهیم در زمین بجنگیم و امیدوارم حتی اگر شکست بخوریم، در زمین بازی خواهد بود. قطعا تیم ما در آینده به داوران و تصمیمات آنها احترام خواهد گذاشت، اما امیدواریم تصمیمات آنها را منصفانه ببینیم و به فکر مردم خوزستان و کسانی باشیم که تنها امیدشان فوتبال و موفقیت این تیم است.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1847974
21 مه 1401 در 3:05 ب.ظ.
264

0نقطه نظر