تقصیر ماست که فکر می کردیم ژاوی مربی بزرگی است

دیوید سانچز کارشناس رادیو مارکا از این تساوی بسیار ناراحت شد. او می گوید ژاوی مقصر اصلی این ناکامی است و باید مسئولیت آن را بپذیردژاوی به دلیل برنامه ریزی ضعیفش برای این دیدار مقصر اصلی ناکامی است. او تعویض های مناسبی نداشت و نتوانست روند تیم را تغییر دهد. همه تعویض های او قابل پیش بینی بود. در بازی مقابل سلتا عملکرد این تیم در هر دو نیمه متفاوت بود. نیمه اول عالی است، اما نیمه دوم نامفهوم است. شاید ما مقصر باشیم که فکر می کنیم ژاوی مربی بزرگی است و از او چیزی بیشتر از توانایی هایش می خواهیم. او باید مسئولیت این شکست را بپذیرد.”


سرویس خبر شماره: 1847975
21 مه 1401 @ 2:58 ب.ظ
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

او باید مسئولیت شکست را بپذیرد

دیوید سانچز مجری و کارشناس رادیو مارکا معتقد است که ژاوی مقصر اصلی شکست شب گذشته مقابل اینتر است.

تقصیر ماست که فکر می کردیم ژاوی مربی بزرگی است

سانچز ادامه داد:مقصر دوم بازیکنان تیم هستند. جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس دیگر قادر به بازی در سطح اول فوتبال اروپا و تیمی مانند بارسلونا نیستند. سایر بازیکنان جسارت لازم را نداشتند و برخی از آنها لیاقت پوشیدن پیراهن بارسا را ​​ندارند. بر خلاف خیلی ها، اریک گارسیا را برای گل دوم مقصر نمی دانم. اشتباه عجیب بوسکتس باعث شد لائوتارو گلزنی کند. من انتظار واکنش سریع خوان لاپورتا را دارم که همیشه گفته است شکست ها بدون عواقب نیستند.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا شب گذشته در دیداری که باید برنده می شد با تساوی 3-3 به پایان رسید. 92000 نفر در نیوکمپ جمع شدند تا تیم محبوبشان مقابل اینتر پیروز شوند، اما بارسا در پایان توانست یک امتیاز کسب کند. اینتر این شانس را داشت که بارسلونا را در نیوکمپ شکست دهد. بازی رفت دو تیم در سن سیرو با برتری یک بر صفر اینتر به پایان رسید. به این ترتیب شانس بارسا برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، زیرا اگر اینتر هفته آینده ویکتوریا پلژن را شکست دهد، بارسا مانند سال گذشته به لیگ اروپا سقوط می کند.