افشای دستیار کی روش از آغاز مذاکرات با ایران

این در حالی است که تیم ملی ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ از آوریل که مصر با غلبه بر سنگال حذف شد تا اواسط شهریور ماه به کار خود ادامه داد و اکنون در صورت درست بودن تمام قطعات این پازل، کادر فنی فانتوم نیز آماده است. برای کمک به سمت سرمربیگری تیم ملی.

دسا کافته: «حدود یک هفته پس از خروج ما از مصر، ایران شروع به تماس با کارلوس کرد [کی‌روش] کرد و ما چندین بحث در مورد آن داشتیم و چند هفته پیش به توافق رسیدیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کارلوس کی روش تا ساعاتی دیگر لیست خود را با حضور لژیونرهای تیم ملی ایران اعلام می کند در حالی که این اولین لیست کامل او پس از بازگشت به ایران است. یک بازگشت جنجالی و تبلیغاتی، که معاون آفریقای جنوبی او، راجر دسا، اکنون اظهاراتی در مورد آن ارائه کرده است.

ابتدا راجر دسا از فعل جمع «پس از خروج ما از مصر» استفاده کرد، اما طبق نوشته های الیوم، او در سفر اخیرش به قاهره کی روش را همراهی نکرد و قرار بود نلو وینگادا او را تا مصر همراهی کند.

البته احتمالاً کی روش در این مدت به مصر سفر کرده است و حتی در تاریخ 16 شهریور سایت الیوم گزارش داد که سرمربی پرتغالی برای دریافت درخواست های خود به قاهره سفر خواهد کرد اما دو نکته برای رد این تاریخ برای زمان مذاکرات وجود دارد. . .

راجر دسا در ادامه توضیح داد: “چند سوال در مورد جزئیات وجود داشت و پس از پاسخ به آنها متوجه شدیم که یک جام جهانی دیگر است و چرا نباید آنجا باشیم؟ گفتیم همین است. آنها (ایران) ما را می خواستند، ما باید برویم. کار و ببین چطور پیش میره.”

او می گوید از اینکه در سال 2002 با آفریقای جنوبی به جام جهانی راه یافتند، ناراحت است، اما شخص دیگری وظیفه شرکت در جام را داشت.


سرویس خبر شماره: 1843944
25 سپتامبر 1401 ساعت 11:55
6.1 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

پس از قرعه کشی جام جهانی؛

به احتمال زیاد روزنامه نگاران ایرانی از کارلوس کی روش در مورد زمان مذاکرات با ایران سوال خواهند کرد و باید دید پاسخ او چه خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهمترین قسمت گفتگوی او با SABC Sport به زمان مذاکرات کی روش با ایران برای بازگشت به تیم ملی اشاره دارد که تعجب بسیاری از اهالی فوتبال را برانگیخته است.

از سوی دیگر، راجر دسا در آخرین جمله گفت که توافق با ایران «چند هفته پیش» انجام شده است و این نشان می‌دهد که این پیشنهاد مدت‌ها پیش به سی‌کی‌کی‌و رسیده و آغاز مذاکرات برای همان زمان بوده است.

دسا همچنین از کارلوس کی روش تمجید می کند و می گوید که او مربی بزرگی بود و تجربیات زیادی را به او منتقل خواهد کرد.

دستیار کارلوس کی روش می گوید پیشنهاد ایران بلافاصله پس از پایان کارشان در مصر به سرمربی پرتغالی رسیده است.

    افشای دستیار کی روش از آغاز مذاکرات با ایران

اگرچه گمانه زنی های زیادی در مورد «زمان خروج از مصر» وجود دارد، اما به نظر می رسد این تاریخ مربوط به هفته پایانی آوریل باشد که کارلوس کی روش با انتشار بیانیه ای رسمی جدایی خود از تیم ملی مصر را اعلام کرد. جدایی از سرمربیگری این تیم رسمی شد.