اقدام عجیب ستاره پرسپولیس و همسرش در فضای مجازی/ آیا زمان جدایی فرا رسیده است؟

از این رو لوکادیا برای حضور در کنار همسر و فرزندانش به هلند رفت اما بلافاصله شایعات عجیبی مبنی بر اینکه او دیگر قصد بازگشت به ایران را ندارد به گوش می رسد. اما رضا درویش این موضوع را تکذیب کرد و اعلام کرد که لوکادیا با پرسپولیس قرارداد دارد و از بازی در این تیم بسیار خوشحال است.

حالا با نزدیک شدن به جام جهانی و برپایی اردوهای ملی، وقفه ای در بازی های لیگ برتر ایران ایجاد شده و بازیکنان خارجی برای استراحت و گذراندن چند روز در کنار خانواده راهی کشورهای خود شده اند.

بنابراین لازم به ذکر است که آنها عکس های به اشتراک گذاشته شده خود را آنفالو و حذف کردند. ضمن اینکه حذف نام یورگن لوکادیا از همسر همسرش موضوع دیگری است که این شایعه را تقویت می کند و باید دید چه سرنوشتی در انتظار آنهاست.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مهاجم هلندی که در نقل و انتقالات تابستانی از بوخوم آلمان به پرسپولیس پیوست، حالا با زدن 6 گل در هدایت شاگردان یحیی گل محمدی نقش آفرینی کرده است.

اگرچه خبر عدم بازگشت یورگن لوکادیا به ایران تکذیب شده است، اما حالا شایعه عجیب دیگری درباره این مهاجم هلندی به گوش می رسد. لوکادیا تابستان گذشته به همراه همسر و فرزندانش برای عقد قرارداد با پرسپولیس به ایران آمد و عکس های کنار هم با استقبال هواداران مواجه شد اما حالا به نظر می رسد مهاجم هلندی و همسرش راه خود را رفته اند.