اکسلید چمبرلین می پرسد “چه کسی هنوز کمی از گاو را دوست دارد” – “نکاتی برای اثبات” دارد – لیورپول اف سی

تنها چیزی که می توانم روی آن تمرکز کنم این است که انتظار داشته باشم چیزی به وجود بیاید و آماده استفاده از آن فرصت باشم.

از زمانی که به آرسنال رفتم، چنین احساسی داشتم. وقتی به لیورپول رفتم، این احساس را داشتم. وقتی از در رد شدم، احساس کردم باید این کار را انجام دهم. بازم همینطوره

گزارش‌هایی مبنی بر علاقه باشگاه‌های لیگ برتری وجود دارد، اما هنوز هیچ چیز مشخصی برای اوکسلید چمبرلین ظاهر نشده است.

https://www.thisisanfield.com/2023/05/oxlade-chamberlain-asks-who-still-fancies-a-bit-of-the-ox-has-point-to-prove/ منبع:

آکسلید چمبرلین در مورد دوران حضور خود در لیورپول گفت: “من هنوز موفقیت می خواهم، طعم آن را در اینجا چشیده ام، آنها بهترین سال های تاریخ بوده اند.”

من هنوز گرسنه هستم، هنوز احساس می کنم بازی های زیادی در من باقی مانده است و انرژی زیادی در من باقی مانده است. من دوست ندارم نکته ای را برای اثبات بگویم، اما نگرش من همیشه همین بوده است.

بلافاصله پس از بسته شدن پرده هافبک در آنفیلد، او قبلاً از بازگشت احتمالی تنها به عنوان بخشی از میهمان صحبت کرده بود.

6 سال حضور این بازیکن 29 ساله با لیورپول، لحظاتی پس از اینکه مصدومیت از مسیر خارج شد و شانس تبدیل شدن به یکی از اعضای جدایی ناپذیر تیم یورگن کلوپ را از او سلب کرد، مملو از “چه می شد اگر” بود.

لیورپول، انگلستان - شنبه، 20 می 2023: الکس اکسلید چمبرلین، بازیکن لیورپول، پس از بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و استون ویلا در آنفیلد، هواداران را تشویق می کند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

اگر چه آینده او در هوا باقی می ماند، آکسلید چمبرلین آماده است “از فرصت استفاده کند” به محض اینکه فرصت مناسب پیدا شد، و از تبلیغ خود خجالتی نیست.

این یک تجربه جدید برای من است، بنابراین کمی تردید و کمی عدم اطمینان و ندانستن وجود دارد. اما هنوز هم هیجان انگیز است آینه.

بنابراین، اگر به هر شانسی، بتوانم دوباره بوی دیگری از دستیابی به چنین چیزی داشته باشم، سپس دست شما را گاز می‌گیرم.

این عطش موفقیت او را سیراب نکرده است، کاملا برعکس، اما او را با اشتیاق برای اثبات یک نکته، که موضوع آشنای حرفه او بوده است، رها کرده است.

فکر می‌کنم باید بروم و جایی که می‌توانم به طور ثابت بازی کنم. آنها می گویند شما در 29 سالگی به اوج خود می رسید، بنابراین من می خواهم بروم و خودم را آزمایش کنم، به طور مداوم در جایی بازی کنم.

او نه در آن زمان و نه اکنون نمی‌دانست که با کدام باشگاه ممکن است باشد، اما از قبل هدفی در سر داشت – این که برای اولین بار ویرجیل فن دایک را دریبل کند، که برای او آرزوی موفقیت داریم!

“برای اینکه خودم را ثابت کنم و به مردم آنجا ثابت کنم که نشان دهم هنوز توانایی انجام دادن چه کاری را دارم.”

“این چیزی است که من روی آن تمرکز می کنم، تمرکز بر تناسب اندام، آماده بودن و دیدن اینکه چه کسی هنوز کمی از گاو را دوست دارد!”

الکس اکسلید چمبرلین در حالی که به دنبال چهارمین باشگاه دوران حرفه‌ای خود می‌گردد، باشگاه‌ها را به این سوال رسانده است که آیا به “کمی از گاو” علاقه دارند یا خیر.