اگر قهرمانی بسته نمی شد پرسپولیس را می بردیم/ با این استقلال قطعا دوباره قهرمان می شویم/ حسینی لیاقت دروازه بان شدن تیم ملی را دارد.

وی افزود: یاماگا بهترین گلزن فصل گذشته استقلال بود اما او را به دفاع بردیم و آنجا حبس شد! مثل این است که به جای ماندن در درون دروازه، بهترین دروازه بان یک تیم را برای حمله ببرید. این تغییر موقعیت باعث شد یاماگا از دروازه دور شود. دیدیم که در دقایق پایانی بازی یمگا دو بار با دروازه بان تک به تک شد و شوت خطرناکی را وارد چارچوب دروازه حریف کرد. اگر به او فرصت داده شود به جای 5 دقیقه 50 دقیقه در جلو بازی کند، قطعا آمار گل های استقلال افزایش می یابد تا استقلالی ها مجبور نباشند تمام 90 دقیقه را با استرس گلزنی تماشا کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: بازیکنان خط مقدم استقلال در شرایط بسیار خوبی به سر می برند اما یک نکته مهم که قبلا به آن اشاره کردم در دقایق پایانی مشخص شد. با ورود صالح حردانی به زمین، یاماگا به خط حمله اضافه شد. حضور این بازیکن که توانایی فیزیکی و فنی خوبی برای عبور دادن بازیکنان از مقابل خود دارد می تواند کمک زیادی به خط حمله استقلال کند.

سرمربی سابق دروازه بانان استقلال درباره عملکرد حسینی اظهار داشت: سید حسین حسینی به بلوغ کامل دروازه بانی رسیده است و تمام حرکات او در دروازه نشان از پختگی او دارد. جایگیری صحیح، خروج به موقع و شروع مجدد او ثابت می کند که این دروازه بان شایسته پوشیدن دستکش اصلی تیم ملی است. امیدوارم او بتواند در جام جهانی به آنچه استحقاقش را دارد برسد.

رشیدی همچنین در مورد دیدار مقابل استقلال در سوپرجام گفت: با توجه به هماهنگی و اراده خوبی که بین بازیکنان استقلال می بینیم، مطمئنم این تیم با یک برد گرم چهارشنبه سوپرجام را بالای سر خواهد برد و این اولین برش این است. فصل استقلالی بودن البته تیم نساجی یکی از تیم های خوب این فصل است و فکر نکن به خاطر باخت این تیم در لیگ برتر به استقلال بیایند و به راحتی به استقلال ببازند.

رشیدی اضافه کرد: جای تعجب است که فوتبالیست خوبی مانند صالح حردانی روی نیمکت باشد و به جای آن کوین یاماگا که توانایی بازی در ردیف اول را دارد بهتر است در پشت زمین بایستد.

وی افزود: شرایط هجومی تیم استقلال کاملاً هواداران را دفع کرد و این تیم اگرچه فوتبال تدافعی به نمایش نمی گذاشت و قصد داشت به دروازه استقلال برسد، باید روی زمین خود می ایستاد و دفاع می کرد. این نشان از تفکر تهاجمی استقلال دارد که باعث شد علاوه بر برد، بازی های تهاجمی نیز به نمایش بگذارد.

پیشکسوت استقلال در پایان بر جایگاه این تیم در جدول تاکید کرد: متاسفم که لیگ برتر تعطیل شده است. استقلال با این آمادگی خوب، اگر در لیگ برتر به تعطیلات نمی افتاد و بازی ها ادامه پیدا می کرد، در بازی دربی پرسپولیس را شکست می داد و می توانست در یک بازی 6 امتیازی از حریف داخلی خود پیشی بگیرد و بازی را در اختیار بگیرد. جدول. استقلال شایسته تکرار قهرمانی فصل قبل است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

اگر قهرمانی بسته نمی شد پرسپولیس را می بردیم/ با این استقلال قطعا دوباره قهرمان می شویم/ حسینی لیاقت دروازه بان شدن تیم ملی را دارد.

منصور رشیدی بازیکن و مربی سابق استقلال در گفتگو با خبرورزشی درباره بازی دو تیم استقلال و هوادر گفت: یک پیروزی خوب و دلچسب مقابل تیم هوادار به دست آمد که نشان از توانایی استقلالی ها دارد. استقلالی ها اگرچه در این دیدار یک گل به ثمر رساندند اما توانستند چندین بار دروازه حریف را باز کنند و چندین بار روی دروازه تیم حریف موقعیت ایجاد کنند.