بازگشت امید به مسجد سلیمان با آمدن آقای گل

با نگاهی به نظرات هواداران تیم نفت مسجد سلیمان در شبکه های اجتماعی، مشخص می شود که آنها پس از دو هفته حضور رضا عنایتی و معاونانش تفاوت را احساس کرده اند، اما همه نگران سقوط این تیم هستند. این تیم به دلیل عملکرد ضعیف تیم در نیم فصل اول.

1790452

سه بازی آینده نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر برابر استقلال، صنعت نفت آبادان و پرسپولیس خواهد بود. دو بازی نفس گیر و سخت در ورزشگاه آزادی و یک بازی 6 امتیازی مقابل نفت آبادان در خانه. باید منتظر ماند و دید رضا عنایتی و شاگردانش می توانند این تیم را در لیگ برتر نگه دارند و نتایج فاجعه بار فصل اول را جبران کنند یا خیر؟



مجله اخبار فوتبال داخلی
سرویس خبر شماره: 1868468
15 فوریه 1401 در 1:09 ب.ظ
6.2 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

آیا معجزه بقا با مراقبت امکان پذیر است؟

این تیم که در 16 هفته 37 گل به ثمر رسانده بود، در دو بازی اخیر مقابل دو تیم تهرانی، هوادار و پیکان دروازه خود را بسته نگه داشت و این مهم ترین انگیزه مثبت برای آینده این تیم است. عنایتی در ابتدای کار به سراغ تعمیر خط دفاعی تیم محبوب مسجد سلیمان رفت. البته با نگاهی به آخرین بازی این تیم مقابل پیکان می توان امیدوار بود که این تیم در فاز هجومی پیشرفت کرده و روی دروازه حریف موقعیت آفرینی کند. نفت MIS در نیمه اول بازی خانگی مقابل پیکان دو موقعیت عالی گلزنی را از دست داد و حتی مجتبی حسینی سرمربی پیکان در نشست خبری بعد از این بازی گفت که باید نیمه اول را مقابل نفت می باختند. حتی نکته مهم این است که اولین فرصت پیکان پس از 10 نفره شدن شاگردان عنایتی در ابتدای نیمه دوم رقم خورد.

گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یک نیم فصل کابوس وار برای هواداران نفت مسجد سلیمان بیش از هر چیز آنها را نگران سقوط تیمشان به لیگ 1 کرد. عملکرد ضعیف این تیم و تنها 9 امتیاز باعث تغییرات قابل توجهی در این باشگاه شد. مدیرعامل و کادر فنی تغییر کردند. رضا عنایتی با سابقه تیم سازی موفق در باشگاه هوادر زمانی که تصور می شد برای گل بعدی خود به جمع تیم های میانه جدولی لیگ برتر برود اما انتخاب پرمخاطره ای کرد و برای پروژه نجات راهی مسجد سلیمان شد. بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر در شرایطی سرمربی تیم شانزدهم لیگ برتر را پذیرفت که کمتر کسی به آینده آن تیم امیدوار بود اما حالا بعد از دو هفته اتفاقاتی افتاده که امید را به این شهر آورده است.

1790454

دو تساوی با هدایت رضا عنایتی، نفت مسجد سلیمان را بیش از هر زمان دیگری به بقای لیگ برتر امیدوار کرد.

بازگشت امید به مسجد سلیمان با آمدن آقای گل