باز هم جنجال لوکاکو؛ سلفی بین رنگی (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازگشت روملو لوکاکو به استمفوردبریج تاکنون بسیار ناامید کننده بوده است و این مهاجم ملی پوش بلژیکی امیدوار است تابستان آینده به باشگاه سابقش اینتر بازگردد. لوکاکو در حال حاضر در حال مذاکره با اینتر برای انتقال قرضی به این باشگاه است و آنها احتمال بازگشت این بازیکن در تابستان را رد نکرده اند.

لوکاکو در مصاحبه ای در ماه دسامبر از علاقه خود به اینتر و عدم تمایل خود به ترک تابستان گذشته ابراز داشت. اما پس از این مصاحبه او یک بازی از سوی باشگاه محروم شد و چند روز بعد مجبور شد از هم تیمی هایش و هواداران چلسی عذرخواهی کند. لوکاکو که با 115 میلیون یورو به چلسی پیوست، در 37 بازی لیگ برتر تنها 12 گل به ثمر رساند و آخرین بار در دسامبر 2021 دروازه خود را باز کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1820665 |
31 فروردين 1401 ساعت 17:23 |
4,328 |

0نظرات

روملو لوکاکو مهاجم 29 ساله چلسی بار دیگر علاقه خود را برای بازگشت به اینتر نشان داد.

اما به نظر می رسد این بازیکن همچنان علاقه زیادی به نراتزوری دارد و شب گذشته به همراه چند تن از دوستان نزدیک خود دربی دلا مادونینا را از تلویزیون تماشا کرده است. اما روملو لوکاکو دقایقی قبل از مسابقه با رنگ مشکی و آبی سلفی گرفت و آن را به رنگ لباس اصلی اینتر درآورد و برای نشان دادن علاقه خود به نراتزوری این تصویر را در صفحه خود منتشر کرد. رسانه های ایتالیایی مدعی شده اند که انتخاب پیراهن لوکاکو تصادفی نبوده و او به نوعی قصد حمایت خود از اینتر را در آستانه این بازی حساس داشته است.