باشگاه مس وحشیانه به کمالوند حمله کرد

* فراز کمالوند، سرمربی تیم خیبر خرم آباد که پس از بازی تیمش مقابل شمس آذر باب، رقابت را از زمین به تیم دیگری مقابل مس کرمان گشود و با حمله بی دلیل خود سعی در به حاشیه بردن این تیم دارد، به خوبی می داند که تبانی در فوتبال ایران حداقل برای او قفل است، حتی اگر به معنای متهم کردن دیگران باشد و بهتر است در صحبت هایش از عقل استفاده کند تا چهره قدیمی خود را زیر سوال نبرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه خیبر خرم آباد اخیرا در بیانیه ای نسبت به سه پیروزی تیم مس کرمان در لیگ یک برابر تیم های شمسزار قزوین، شاهین بوشهر و خوشه طلایی ساوه تردیدهایی را مطرح کرده و احساس کرده است که امتیازات آسان بود پس از کمالوند، سرمربی خیبر اظهارات تندی علیه باشگاه مس کرد.

حال باشگاه مس کرمان در اطلاعیه زیر به این موارد پاسخ داده و نوشته است:


سرویس خبر شماره: 1818454 |
17 فروردين 1401 ساعت 22:12 |
14,381 |

3نظرات

سوابق اخلاقی شما مشخص است

باشگاه مس کرمان به اظهارات باشگاه خیبر و اظهارات سرمربی این تیم به شدت واکنش نشان داد.

* فراز کمالوند که به پرونده های متعدد اخلاقی و انضباطی در فوتبال ایران شهرت دارد در حالی که 9 امتیاز مس کرمان نتیجه غیبت سه رقیب مسی است که سیاه نمایی هایش در صحبت هایش مشهود است.در این سه بازی آقایان در کمالوند ، دو رقیب مس در زمین حضور داشتند و تیم شمسزار در روز بازی مقابل مس کرمان در ورزشگاه حضور داشت که به دلیل ناقص بودن مدارک خرید، بادران موفق به کسب مجوز برای حضور در این دیدار نشد. کمالوند در پاسخ به این سوال که تقصیر مس کرمان در این زمینه چه می تواند باشد که وی آن را افترا آمیز از سوی مس کرمان توصیف کرد.

*آقای کمالوند با هوش بالایش برای حمله و فشار با این حمله به مس کرمان، در واقع باشگاهش را زیر سوال می برد. یعنی اگر موضوعی که برای مس کرمان در بازی با خوشه طلایی به آن اشاره می کند درست باشد، یعنی تیم خیبر در بازی با نفت آبادان هم از همین روش استفاده کرده است! و به همین دلیل است که همیشه توصیه می شود قبل از صحبت از عقلانیت صحبت کنید!

* همچنین آقای کمالوند که در دوران حضورش روی نیمکت شهرداری تبریز یک دنیا تبانی برای او رقم خورد، گویا فراموش کرده که تیم خوشه طلایی در دیدار مقابل مس کرمان به میدان آمده و به عنوان مدیرعامل باشگاه گفت: بازیکنان اصلی این تیم در این بازی درخواست خود را دریافت نکردند و جالب اینکه همین اتفاق برای تیم خیبر با مدیریت آقای کمالوند در بازی های جام حذفی این فصل مقابل نفت رخ داد. صنعت.

* اما در همان زمان که تیم مشکل دار شاهین بوشهر که 7 گل در خانه مقابل حریف دریافت کرده بود، مقابل مس بازی نکرد تا مس کرمان بیشتر از غیبت این تیم متضرر شود، فکر می کردیم این غیبت کاملاً بوده است. به نفع شایعات و اندیشه، این زرد و حاشیه ای است که بخواهیم در فرصتی مناسب به مس کرمان حمله کنیم و حالا آقای کمالوند مشخص کرده است که این تصویر در این مقاله برای چه کسی ترسیم شده است.

* به هر حال سابقه افراد می تواند صمیمیت سخنان آنها را نشان دهد و آقای فراز کمالوندی که از کمیته اخلاق برای بررسی این سه بازی مس کرمان دعوت می کند می تواند به پرونده های خود مراجعه کند تا متوجه تفاوت بین آن ها شود. او متخصص در گذشته با تهمت هایی بوده است که فقط برای ایجاد بار روانی و حواشی بیان می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* مس کرمان در زمین و بازی مقابل حریفش آنقدر خوب عمل کرده که حالا مرحله دیگری از رقابت ها از بیرون زمین به صورت علنی به این تیم پرتاب می شود و برخی فقط برای منحرف کردن توجه و فشار روانی روی آن. تیم اظهارات احمقانه خود را بیان کنید.

* جای تاسف است که عده ای بخواهند در مورد مس کرمان اظهارات کذب کنند و این تیم را متهم به موارد عجیبی کنند که سابقه سیاهی در فوتبال ایران دارند و دیگران را با کارهایی که ثابت شده متهم کرده اند و باعث تعلیق طولانی مدت ساخته اند!