دیدن دوباره رونالدو در جام جهانی مثل یک رویاست


سرویس خبر شماره: 1818458 |
17 فروردين 1401 ساعت 23:40 |
3,987 |

0نظرات

Geasy:

این ایتالیایی غنای الاصل اولین بازی ملی خود را در مارس سال گذشته انجام داد و در ماه ژوئن دو بازی دیگر انجام داد. با این حال، گیاسی از آن زمان تاکنون برای تیم ملی غنا بازی نکرده است، بنابراین شانس کمی برای صعود به جام جهانی دارد. او گفت: “من همیشه برای رسیدن به اهدافم تلاش می کنم. همیشه سعی می کنم با هر بازی و هر جلسه تمرین پیشرفت کنم.”

امانوئل جیاسی مهاجم غنایی ابراز امیدواری کرد که برای دیدار مجدد با کریستیانو رونالدو به تیم ملی برای جام جهانی دعوت شود.

بنابراین، من هر آنچه دارم را ارائه می دهم و اگر مربی فکر کند می توانم به تیم کمک کنم، دعوت خوبی خواهد بود. من خیلی خوشحال خواهم شد. اما حتی اگر نتوانم به قطر بروم باز هم از خانه حمایت می کنم. “این مشکلی نخواهد بود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وینگر اسپتزیا هرگز تحسین خود را از فوق ستاره پرتغالی پنهان نکرده است زیرا زمانی که مهاجم فعلی منچستریونایتد برای یوونتوس در سری آ بازی می کرد، افتخار ملاقات با او را داشت. غنا به گروه H جام جهانی که پرتغال، اروگوئه و کره جنوبی نیز در آن حضور دارند راه یافته است و گیاسی اکنون ابراز امیدواری کرده است که برای دیدار مجدد با رونالدو به تیم ملی کشورش دعوت شود.

امانوئل جیاسی به گل گفت: “لحظه خوبی بود اگر به تیم ملی دعوت می شدم. من رویای بازی مقابل رونالدو در سری آ را داشتم و گفتگوی خوبی با هم داشتیم، بنابراین اگر در جام جهانی همدیگر را ببینیم.” نمی دانم، شاید آن وقت بتوانم با خوشحالی بازنشسته شوم. دیدن دوباره رونالدو در جام جهانی رویایی خواهد بود.”