برانتویت، هدف لیورپول، اعتراف کرد که به علاقه او به انتقال توجه کرده است

با این حال، اعتراف برانتویت مبنی بر توجه به چنین علاقه نقل و انتقالاتی بسیار جالب است، زیرا او به راحتی می‌توانست بدون قطعیت بگوید که در درازمدت به باشگاه مادرش متعهد است.

اگر این تبدیل به یک انتقال در حال تکمیل شود، فقط می توان تصور کرد که هواداران اورتون چقدر خشمگین می شوند که یکی از بازیکنان آنها مستقیماً از استنلی پارک عبور می کند، همانطور که قبلاً نیک بارمبی و آبل خاویر انجام داده اند.

https://www.empireofthekop.com/2023/03/20/jarrad-branthwaite-liverpool-transfer-rumours/ منبع:

در حالی که برانتویت نام خواستگار خاصی را بررسی نکرد، مشروع است که فرض کنیم او ممکن است از علاقه گزارش شده لیورپول به او آگاه باشد.

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

همانطور که در آینهقرمزها از جمله چندین باشگاهی هستند که مدافع میانی را دنبال می کنند، بازیکنی که در حال حاضر به صورت قرضی در PSV آیندهوون حضور دارد و استعدادیابانی از آنفیلد او را در فصل 2022/23 زیر نظر داشتند.

بیشتر بخوانید: “اگر او می خواست…” – آلدریج در میان پیوندهای بلینگهام با لیورپول به FSG پیام تأکید می کند.

جراد برانتویت، مدافع اورتون اعتراف کرد که به گزارش های نقل و انتقالاتی که او را به انتقال شوکه کننده به لیورپول می رساند توجه کرده است.

او گفت آینه: فکر می‌کنم وقتی همه آن باشگاه‌ها علاقه دارند و بازی‌های شما را تماشا می‌کنند، یکی از آن‌ها خواهد بود که توجه شما را جلب می‌کند.»

این یک فرصت بالقوه برای لیورپول و یک پارچه قرمز احتمالی برای یک گاو برای همسایگان ما در آن سوی پارک استنلی است.

بیشتر بخوانید: “ما قبلاً این را دیده‌ایم …” – آلدریج سابقه خطرناک لیورپول به نظر می رسد که FSG باید به آن توجه کند

البته، حتی اگر قرمزها به شدت به این مدافع علاقه مند باشند، در میان علاقه مندی هایی مانند منچستریونایتد و رم، تضمینی برای جذب او وجود ندارد.آینه).

این بازیکن 20 ساله هنگام انعکاس علاقه گسترده به دستیابی به خدمات خود، اعتراف جالبی کرد.