برخورد وحشتناک منچستریونایتد با رونالدو/ وقتی یک مشکل خانوادگی مانع حضور کریستیانو در کمپ شد


به نظر می رسد کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه انفجاری با پیر مورگان، روزنامه نگار مشهور انگلیسی، پل های پشت سر خود را ویران کرده و راهی برای بازگشت به باشگاه منچستریونایتد ندارد.

رونالدو که قبلا باشگاه را به تلاش برای بیرون راندن او متهم کرده بود، همچنین توضیح داد که چگونه باشگاه حاضر نشد بیماری دخترش را باور کند و درک کند که او در کنار خانواده اش می ماند. بیماری دختر تازه متولد شده رونالدو دلیل غیبت او در تمرینات و تور پیش فصل منچستریونایتد بود.

رونالدو در گفت و گو با مورگان گفت: “من با مدیران و مالک منچستریونایتد صحبت کردم و آنها نمی خواستند باور کنند که مشکلی دارم که حالم را بد کرده است. در نهایت آنها باور کردند، اما این واقعا من را آزار داد زیرا آنها به حرف من شک کردند.ما یک هفته در بیمارستان بودیم که با ‘بلا’ مشکل جدی داشتیم و به همین دلیل در تور پیش فصل شرکت نکردم.به نظرم منصفانه نیست که خانواده ام را در چنین شرایطی رها کنم. و به یک تور پیش فصل بروم. به همین دلیل من نرفتم.”

رونالدو در آوریل 2022 یکی از دوقلوهای تازه متولد شده خود را از دست داد و دختر نجات یافته او نیز تابستان امسال با مشکلات سلامتی مواجه شد و به همین دلیل نتوانست در تمرین تیمش شرکت کند.

به نظر می رسد رونالدو هنوز نتوانسته باشگاه را به خاطر حمایت نکردن از او در دوران سخت زندگی اش ببخشد، زیرا این بازیکن در مصاحبه خود چندین انتقاد دیگر را به مدیریت باشگاه وارد کرده است.

برخورد وحشتناک منچستریونایتد با رونالدو/ وقتی یک مشکل خانوادگی مانع حضور کریستیانو در کمپ شد



سرویس اخبار فوتبال خارجی