قدوس: در جام جهانی از هیچکس نمی ترسیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سایت باشگاه برنتفورد انگلیس به بهانه حضور در جام جهانی با سامان قدوس مصاحبه ای انجام داد. این تیم چندی پیش با شکست غافلگیرکننده 2-1 مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد حاضر شد. قدوس درباره بازی مقابل سیتی گفت: برد شگفت انگیزی بود، ورزشگاه اتحاد محل آسانی برای پیروزی و کسب سه امتیاز نبود. ما واقعا از آن راضی بودیم. این نشان می دهد که در فوتبال همه را می توان شکست داد، همه می توانند برنده شوند. ما احساس می کنیم آن را به دست آورده ایم و این یک دستاورد بزرگ برای ما است. اکنون انرژی و اعتماد به نفس زیادی وجود دارد و این بهترین چیزی است که می توان از جام جهانی گرفت.

قدوس که 33 بازی داخلی در دوران حرفه ای خود دارد، درباره بازگشت کی روش گفت: کارلوس به ما اعتماد به نفس و دانش تاکتیکی زیادی می دهد و وقتی در تیم ملی حضور دارد جای خوشحالی است. احساس می کنم وقتی او در تیم باشد همه چیز بهتر خواهد شد.

ملی پوش تیم برنتفورد انگلیس در ادامه به حضور خود در جام جهانی روسیه اشاره کرد و گفت: آخرین جام جهانی که در آن بازی کردم بزرگترین دستاورد فوتبال و زندگی من بود. ما در یک گروه بسیار سخت چهار امتیاز گرفتیم و خیلی به صعود نزدیک بودیم.

هافبک تیم ملی و باشگاه برنتفورد انگلیس می گوید ایران برای تاریخ سازی به جام جهانی می آید.

قدوس: در جام جهانی از هیچکس نمی ترسیم


سرویس خبر شماره: 1853732
24 نوامبر 1401 در 10:08 ب.ظ
371

1نقطه نظر

ما فقط سعی می کنیم تاریخ سازی کنیم

وی در پایان گفت: ما فقط در صدد نوشتن تاریخ هستیم. ما برای مردم بازی خواهیم کرد و این به ما انرژی زیادی می دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

قدوس با اشاره به هم تیمی های ایران در این جام جهانی گفت: گروه سخت دیگری است اما فکر می کنم بازیکنان بهتری داریم که پخته تر هستند. احساس می کنم اکنون تجربه آخرین جام جهانی را داریم و آن را با خود خواهیم آورد. امیدوارم بتوانیم کارهایی که می توانیم انجام دهیم را نشان دهیم. ما تیم بسیار خوبی داریم و کادر فنی بسیار خوبی داریم.

وی ادامه داد: انگلیس بازیکنان استثنایی در سراسر زمین دارد، فکر می کنم هر کدام از آنها می توانند جادو کنند اما باید جلوی آنها را بگیریم. ما تیم قدرتمندی داریم که برای همدیگر بازی می‌کند، برای مردم بازی می‌کند و این نوع عامل می‌تواند شما را فراتر از آنچه فکر می‌کنید، ببرد.

تیم ملی ایران در برنتفورد خود را برای حضور در جام جهانی با ایران آماده می کند و در اولین رقابت، تیم ایران 9 آبان به مصاف انگلیس می رود، کشوری که قدوس در لیگ آن بازی می کند.
قدوس درباره بازی با انگلیس گفت: بازی اول همیشه مهم و استثنایی است. بازی با انگلیس رقابتی با یکی از بهترین تیم های جهان است و برای من این بازی شروع خوبی است و ما با این تیم روبرو خواهیم شد. بهترین تیم است و سعی می کنیم خودمان را ثابت کنیم.” و نشان دهیم که اینجا برای رقابت هستیم. ما از آنها نمی ترسیم، از کسی نمی ترسیم. جام جهانی است و هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

قدوس ادامه می دهد: حتی اگر روی کاغذ بازیکنانی به خوبی تیم دیگر نداشته باشید، وقتی با هم هستیم، وقتی قوی هستیم، شکستن ما خیلی سخت است. امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. آنچه برای من خوشحال کننده و غافلگیر کننده خواهد بود این است که قدم بعدی را بردارم.