برد ایتالیا با درخشش دوناروما و رتیگی


سرویس خبر شماره: 2010212
3 آوریل 1403 در 02:32
5.1 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

ایتالیا در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه 2-1 ونزوئلا را شکست دهد.

برد ایتالیا با درخشش دوناروما و رتیگی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ایتالیا امشب در دیداری دوستانه در فلوریدا به مصاف ونزوئلا رفت که در نهایت نابغه جانلوئیجی دوناروما مانع از پنالتی حریف شد و دو گل متئو رتی حریف آمریکای جنوبی خود را شکست داد.
ونزوئلا بازی را بهتر آغاز کرد و تنها دو دقیقه نگذشته بود که این تیم صاحب یک پنالتی شد. خطای آلساندرو بونگیوورنو، مدافع ایتالیایی روی سالومون روندون، کاپیتان ونزوئلا، باعث شد تا داور به نقطه پنالتی اشاره کند. خود روندون پشت ضربه قرار گرفت و توپ را به سمت چپ دروازه بان زد اما دوناروما با واکنشی سریع توپ را دفع کرد تا دروازه بان ایتالیایی نزدیک بماند.

2003630
در ادامه، آن شاگردان لوچیانو اسپالتی بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت تا اینکه در دقیقه 40 اولین گل بازی را به ثمر رساند. روی خطای مدافع ونزوئلا بود که آندره آ کامبیاسو توپ را پشت محوطه جریمه حریف قرار داد و ماتئو رتگی پاس او را به گل اول بازی تبدیل کرد.

2003631
اما این برتری تنها سه دقیقه به طول انجامید و ونزوئلا به سرعت کار را به تساوی کشاند. تلاش بازیکنان ایتالیا برای شروع بازی از پشت زمین باعث شد تا جاکومو بوناونتورا توپ را لو دهد و داروین ماچیس از فرصت استفاده کرده و به راحتی دروازه آتزوری ها را باز کرد تا نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

2003632
در نیمه دوم موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد نشد و بازی متعادل بود تا اینکه در دقیقه 80 رتگی گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. روی یک پاس بود که توپ منحرف شده به جورجینیو رسید و او با یک پاس خوب فرصت را به رتقی داد و این مهاجم جوان با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد تا ایتالیا در این دیدار دوستانه با نتیجه 2-1 پیروز شود.

مجله اخبار فوتبال خارجی